۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰

فرماندار زنجان:

نباید هر وسیله نقلیه‌ای برای سرویس مدارس استفاده شود

نباید هر وسیله نقلیه‌ای برای سرویس مدارس استفاده شود

زنجان-فرماندار زنجان به سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: نباید هر وسیله نقلیه‌ای برای سرویس مدارس استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل اداره اموزش و پرورش ناحیه یک زنجان،دستگاه تعلیم و تربیت را یک  دستگاه اجرایی بسیار مهم و حساس اعلام کرد و افزود:  برای داشتن جامعه ای توسعه یافته باید به توسعه تعلیم و تربیت ویژه توجه شود. 

وی با بیان اینکه نگرانی‌هایی در حوزه آموزش و پرورش در خصوص فضاهای آموزشی وجود دارد، اظهار کرد: محرومیت آموزشی به‌ویژه در متوسطه دوم وجود دارد که باید  آسیب‌شناسی و بررسی‌های لازم  انجام شود.

فرماندار زنجان گفت: اطلاعات ورودی و خروجی مدارس طی پنج سال آینده بر اساس اطلاعات ثبت احوال باید جمع‌آوری و پیشنهادات لازم ارائه شود تا براساس آن برنامه ریزی لازم انجام شود. 

عسگری با بیان اینکه مدارس زنجان سال گذشته در صرفه‌جویی انرژی رتبه ملی را کسب کردند، ابراز کرد: نیرویی که حقوق دریافت کرده و برای دولت، هزینه دارد باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد و باید از ظرفیت نیروهای مازاد اداری در مدارس استفاده شود.

وی به کمبود نیروی خدماتی در سطح شهرستان در مدارس اشاره کردو گفت: ظرفیت‌های خوبی در بوفه و خانه‌های سرایداری مدارس وجود داردکه باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود. 

عسگری تصریح کرد: معلم، فضای آموزشی و هوشمندسازی مدارس بر روی کیفیت آموزش تاثیر می‌گذارد، بنابراین باید به این دو امر مهم بسیار توجه شود و در سال تحصیلی جدید با استفاده از حداکثرباید از تمام ظرفیت ها برای آموزش استفاده شود. 

وی یاد آورشد: نسبت نیروی انسانی اداری و پشتیبانی نسبت به آموزشی باید مشخص شده و نیروهای مازاد موجود در بخش‌های اداری و پشتیبانی باید در خدمت آموزش باشند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه نباید هر وسیله نقلیه‌ای برای سرویس مدارس استفاده شود، گفت: نیاز به یک برنامه مدون در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش هستیم.

کد خبر 4720141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha