۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱

مدنی خبر داد

ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم

ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی ـ اسلامی به مناطق محروم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین مدنی در جمع خبرنگاران درباره ارسال لوازم التحریر به مناطق محروم کشور گفت: امسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر ایرانی ـ اسلامی که از تولید کنندگان داخلی خریداری شده، به مناطق محروم ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های لوازم‌التحریر از ۱۰۰ تولید کننده داخلی خریداری شده و ۲۱۰ شغل جدید ایجاد کرده است، افزود: در این راستا ما در نظر داریم که چنین مشاغلی تعطیل نشود و با حمایت از تولید داخلی به دنبال افزایش اشتغال در این حوزه هستیم.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه با مشارکت مردم تعداد بسته‌های لوازم التحریر به ۵۰۰ هزار عدد می‌رسد، گفت: این اقدام از اول مرداد تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد و بیش از ۵هزار جهادگر در ۵ استان کشور از جمله تهران، خراسان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نسبت به جمع‌آوری لوازم التحریر ایرانی اقدام می‌کنند.

به گفته مدنی، این بسته‌های لوازم التحریر به مناطق محروم کل کشور تعلق دارد و شهروندان می‌توانند از طریق سامانه «دنیای احسان» ثبت نام و در جمع‌آوری و توزیع بسته‌ها مشارکت‌ کنند و ذکر نام محل توزیع بسته های لوازم التحریر الزامی است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات این است که باید کد ملی دانش‌آموزی که لوازم التحریر دریافت کرده، برای بنیاد احسان ارسال شود، تصریح کرد: همچنین قرار است از سوی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰۰ پک لوازم التحریر به فرزندان شهدای مدافعان حرم تقدیم شود.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ادامه داد: مردم می‌توانند کمک های خود را در قالب لوازم التحریر از طریق سامانه #۱۵*۳۰۴۰* داشته باشند و با مراجعه به ادارات پست نیز می‌توانند به صورت رایگان کمک‌های خود را به «مشق احسان» اهدا کنند.

کد خبر 4720774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha