۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸

مخبر اعلام کرد

ایجاد روزانه ۳۰۰ شغل در کشور از سوی بنیاد برکت

ایجاد روزانه ۳۰۰ شغل در کشور از سوی بنیاد برکت

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه روزانه ۳۰۰ شغل در کشور توسط بنیاد برکت ایجاد می شود، گفت: توانمندسازی از طریق اشتغال و رفع محرومیت، نیاز فعلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر در مراسم افتتاح همزمان ۱۲۰ مدرسه که امروز برگزار شد، گفت: در بحث آموزشی، ستاد اجرایی و بنیاد برکت اقدامات خوبی را انجام داده اند به طوری که تحویل ۱۲۰ مدرسه و ارسال ۲۵۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم از جمله آنها بوده است.

وی با اشاره به اینکه حدود هفت هزار روستا به کارگاه تبدیل شده اند، تصریح کرد: در حوزه اشتغال، اقداماتی انجام شده به طوری که هفته ای دو هزار شغل ایجاد می کنیم که روزانه ۳۰۰ شغل و ۱۰۰ طرح از سوی بنیاد برکت در مناطق محروم ایجاد می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به برنامه های ستاد اجرایی امام اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به تولید و اشتغال، جلوگیری از واردات و همچنین توسعه صادرات از جمله برنامه های بنیاد برکت است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت از ما خواسته بود ۹۰۰ دستگاه دیالیز وارد کنیم که این کار را نیز انجام داده ایم که البته تعامل ما با دستگاه ها و همچنین همکاری آنها با ما خوب است و همه در جهت رفع مشکلات مردم اقدام می کنیم.

مخبر افزود: توانمندسازی از طریق اشتغال و رفع محرومیت، نیاز فعلی کشور است که باید همه دستگاهها در این خصوص همکاری کنند.

کد خبر 4720883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha