۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۵۵

مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای طرح هادی در روستای نصیرآباد کوهرنگ

اجرای طرح هادی در روستای نصیرآباد کوهرنگ

شهرکرد- مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح هادی در روستای نصیرآباد کوهرنگ خبر داد.

سهراب رئیسی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در روستاها اظهارداشت: عملیات پروژه آسفالت روستای نصیر آباد از محل اعتبارات قیر رایگان به میزان 13 هزار و500 مترمربع و 430 میلیون تومان اعتبار انجام شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در راستای اجرای طرح‌های هادی و اجرای آسفالت، افزود: مشارکت و همکاری مسئولان در راستای تهیه و اجرای طرح هادی روستاها و طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با بنیاد مسکن استان مناسب ومطلوب بوده که زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر عمران روستاهای استان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با تاکید بر گسترش فعالیت دهیاران در مباحث روستا افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درصدد افزایش تعامل و همکاری‌ها با دهیاری‌ها با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و ارتقاء سطح آبادانی در استان است چرا که توسعه این همکاری‌ها و مشارکت‌ها زمینه‌ساز عمران و آبادانی در مناطق روستایی می‌شود.

رئیسی با اشاره به اهمیت توسعه راه روستایی و نقش آن در توسعه روستاها ادامه داد: باید با ایجاد زیر ساخت‌ها و ارائه امکانات و تسهیلات به روستاها، میزان مهاجرت از مناطق روستایی به شهرها را کاهش داد.

کد خبر 4722212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha