۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۲۶

فرماندار پیشوا خبر داد؛

برپایی موکب امامزاده جعفر پیشوا در عمود ۲۷۲مسیر نجف اشرف تا کربلا

برپایی موکب امامزاده جعفر پیشوا در عمود ۲۷۲مسیر نجف اشرف تا کربلا

پیشوا- فرماندار پیشوا از برپایی موکب حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا در عمود ۲۷۲ مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان پیشوا اظهار داشت: شهرستان پیشوا مدفن حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع)، برادر بلاتنی امام رضا(ع) است که باید در جهت معرفی هر چه بیشتر این منطقه و این امامزاده عظیم الشان تلاش کنیم و یکی از فرصت های موجود برای معرفی حضرت امامزاده جعفر(ع)، مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه اربعین حسینی است.

عباسی افزود: اربعین امسال، موکب حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا در عمود ۲۷۲ در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی برپا می‌شود که به همت مجموعه‌های شهرستان به ویژه امام جمعه محترم، این مهم تحقق یافته و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مجموعه های اداری شهرستان پیشوا به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر، بخشداری ها، دهیاری ها، اتاق اصناف، اداره صمت و جهاد کشاورزی باید در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حسینی احساس مسئولیت کرده و تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار پیشوا گفت: مردم در همه زمینه ها به ویژه مواقعی که با اعتقادات و باورهای دینی آنان در ارتباط باشد، از مسئولان پیشی می گیرند و مردم شریف شهرستان پیشوا در مناسبت های مذهبی از جمله عاشورا و تاسوعای حسینی نشان داده اند که علاقمند حضور در مراسم دینی و مذهبی هستند و در این میان از هیچ کمک های مالی و معنوی دریغ نمی کنند.

کد خبر 4722493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha