۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴

فرماندار پیشوا:

برگزاری یادواره‌شهدا درپیشوا بدون اخذ مجوز از فرمانداری ممنوع است

برگزاری یادواره‌شهدا درپیشوا بدون اخذ مجوز از فرمانداری ممنوع است

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: برگزاری یادواره‌ شهدا در پیشوا بدون اخذ مجوز از فرمانداری ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح پنج شنبه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: یادواره شهدا و بزرگداشت پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس دو برنامه‌ای است که همزمان با هفته دفاع مقدس در پیشوا اجرا خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا بدون اخذ مجوز از فرمانداری ممنوع است گفت: شهدا شان و جایگاه ویژه‌ای دارند و یادواره‌هایی که به نام شهدا برپا می‌شود باید با بهترین کیفیت و بدون هرگونه سوءاستفاده شخصی برگزار شود.

وی بیان داشت: سال گذشته دو یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس و همچنین در بهمن‌ماه با حضور پرشور مردم و مسئولان در پیشوا به اجرا درآمد.

عباسی افزود: با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، باید ضمن دعوت از مداح و سخنران مطرح و در شان نام شهدا و جایگاه شهرستان، اقدامات گسترده و هماهنگی را جهت برگزاری هر چه بهتر یادواره شهدا در این ایام صورت داد.

فرماندار پیشوا بیان داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید همراه با طرح و ایده بوده و در خصوص راهبردهای فرهنگی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شود.

وی گفت: با توجه به تمرکز مجتمع‌های مسکونی در شهرک‌های بالادست و ضعف زیرساخت‌ها، شهرداری و مجموعه‌های فرهنگی نگاه خود را معطوف به این منطقه نموده و ضمن تدارک برنامه‌های مختلف در جهت نهادسازی و توسعه تشکلات مردمی در این نقاط کمک کنند.
 

کد خبر 4722808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha