۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۲۸

رییس اداره طرح های پلیس راهور فاتب

برای ۱۲ هزار نفر از رانندگان سرویس مدارس کارگاه برگزار شد

برای ۱۲ هزار نفر از رانندگان سرویس مدارس کارگاه برگزار شد

رییس اداره طرح های پلیس راهور فاتب خبر از برگزاری کارگاه آموزش قوانین رانندگی برای ۱۲ هزار نفر از رانندگان سرویس مدارس شهر تهران داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد مسلم تیموری گفت: کارگاه آموزش قوانین رانندگی برای ۱۲۰۰۰ نفر از رانندگان سرویس مدارس شهر تهران روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی واقع در خیابان سئول برگزار شد.

رییس اداره طرح های پلیس راهور فاتب ادامه داد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی در این کارگاه آموزشی حضور یافت و با اشاره به اهمیت آموزش از نگاه قرآن و اسلام و رهبری پرداخته و رانندگان سرویس مدارس را سفیران فرهنگ ترافیک خوانده و آنها را به رعایت قوانین و همکاری سازنده با پلیس توصیه کرد.

وی گفت: در این همایش سردار مهماندار نیز در سخنانی از اهمیت کار سرویس مدارس و رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد و از رانندگان سرویس مدارس به عنوان یک فرهنگ ساز و ترویج کننده فرهنگ ترافیک یاد کرد.

 تیموری افزود : این کارگاه آموزشی امروز ۲۸ شهریور نیز ادامه دارد و پس از برگزاری کارگاه، به شرکت کنندگان در این دوره ،گواهی آموزشی اعطا می شود.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی علاوه بر حضور ارزشمند سردار رحیمی فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ ، سردار مهماندار رییس محترم پلیس راهور فاتب و معاون محترم هماهنگ کننده راهور تهران بزرگ، مدیرعامل تاکسیرانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا و رئیس پلیس ترافیک شهری و معاونین محترم پلیس راهور تهران بزرگ شرکت داشته و دارند و هر یک از دیدگاه خود به نقش رانندگان سرویس مدارس اشاره خواهند داشت.

شایان ذکر است این کارگاه آموزشی با مشارکت معاونت ترافیکی و معاونت آموزش پلیس راهور فاتب برگزار گردید.

کد خبر 4722978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha