۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۳۵

رئیس کل دادگستری کرمانشاه مطرح کرد:

سفرهای شهرستانی و دیدار بی‌واسطه با مردم

سفرهای شهرستانی و دیدار بی‌واسطه با مردم

کرمانشاه_ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از سفر به شهرستان‌ها و دیدار بی‌واسطه با مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تکیه بر مردم را راه حل مشکلات می دانند بر آنیم این رویه را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت جلب رضایت و کاهش مشکلات مردم گام برداریم.

وی با اشاره به دیدار با حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد : رییس قوه قضاییه تاکید کر باید نگاه مدیریتی به سمت و سویی باشد که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان داشت: بنا داریم در گام اول با اطلاع رسانی قبلی در بازدید از شهرستان نه تنها پیگیر امور قضائی باشیم بلکه در یک مسجد نیز با مردم بی واسطه جهت رفع مشکلات آنها دیدار کنیم  و بی واسطه مستمع سخنان و مشکلات مردم باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های خود ، کاهش جمعیت کیفری ، جلب اعتماد عمومی ، کاهش ورودی پرونده ها و کاهش موجودی آنها را از مهمترین آنها برشمرد و یادآور شد: ارتباط راحت تر با مردم و همکاران و پیگیری کارها و مشکلات آنها تا حصول نتیجه از دیگر برنامه هایی که به جد آنها را پیگیری خواهم کرد.

در این دیدار آیت الله علما نیز ضمن ابراز رضایت از انتصاب دکتر توسلی زاده به عنوان رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ، خواهان ارائه خدمت صادقانه و بی واسطه به مردم شد و تاکید کرد: پیگیری مشکلات مردم و رفع آن را در دستور کار خود قرار دهید.

کد خبر 4724342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha