۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴

حیدر بهاروند عنوان کرد:

بازارسیاه در دربی وجود ندارد/ هیچ نامه‌ای بی پاسخ نمی‌ماند

بازارسیاه در دربی وجود ندارد/ هیچ نامه‌ای بی پاسخ نمی‌ماند

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: هیچ نامه ای در این سازمان بی پاسخ نخواهد ماند و باشگاه استقلال نباید اعتراض کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بهاروند در حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: امیدوارم این بازی تماشاگر پسند و جذاب باشد و تیم ها بتوانند یک بازی قابل قبول از خود ارائه دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا کم بلیت فروخته اید؟ گفت: ما براساس قانون بلیت فروخته ایم زیرا ۲۰ درصد ورزشگاه باید خالی بماند و ما بر این اساس ۵۷ هزار بلیت فروخته ایم پس بنابراین چون ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری است به تعداد کافی به هواداران بلیت فروخته ایم.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص ساعت بازی و اعتراض هواداران به این موضوع اظهار داشت: زمان بازی خوب است و مشکلی برای ساعت بازی وجود ندارد با این شرایط هم بازی بهتر خواهد شد و هم تماشاگران زودتر به منازل خود خواهند رفت.

بهاروند در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به نامه ای که برای بخشیده شدن فرشید اسماعیلی به سازمان لیگ ارسال شده، تصریح کرد: ما هر زمانی که نامه به دستمان برسد سریعا در مورد آن اقدام می کنیم و تعجب می کنیم چرا باشگاه استقلال چنین موضوعی را مطرح کرده است.

وی تأکید کرد: هیچ نامه ای در سازمان لیگ بی پاسخ نمی ماند و باشگاه استقلال نباید در این خصوص اعتراض کند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در ادامه گفت: فکر می کنم تماشاگران از نحوه بلیت فروشی خوشحالند. آرامش خاصی در ورزشگاه حاکم است و اتفاق خاصی رخ نداده است.

بهاروند در خصوص بازار سیاه بلیت گفت: هیچ بازار سیاهی وجود نداشته و گزارشی به ما نشده است. خوشبختانه با فروش اینترنتی دست دلالان و کسانی که بازار سیاه بلیت راه می اندازند، کوتاه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر فیلمی در مورد بازار سیاه بلیت و یا ورزشگاه دارید به ما بدهید تا در این خصوص اقدام کنیم.

کد خبر 4725554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha