۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰

با حکم مراجع قضایی؛

دو هزار مترمربع فضای سبز در شهرک سعدی سنندج رفع تصرف شد

دو هزار مترمربع فضای سبز در شهرک سعدی سنندج رفع تصرف شد

سنندج - مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: با پیگیری های صورت گرفته و اخذ حکم مراجع قضایی از دو هزار مترمربع فضای سبز در شهرک سعدی که توسط برخی از ساکنان فنس کشی شده بود رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، فواد کریمی اظهار داشت: متاسفانه در برخی از محلات سطح شهر شاهد هستیم که ساکنان محل با فنس کشی فضاهای سبز محله از آن استفاده شخصی می کنند.

وی افزود: در یکی از این موارد یکی از شهروندان ساکن شهرک سعدی در سنوات گذشته اقدام به فنس کشی فضای سبز واقع در آن محله کرده بود که این شهرداری در راستای رفع تصرف از فضای سبز واقع در این محله ضمن تشکیل پرونده و ارجاع آن به مراجع قضایی پیگیری لازم را در این خصوص انجام داد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از رفع تصرف از دو هزار متر مربع فضای سبز واقع در شهرک سعدی خبر داد و ادامه داد: با حکم مراجع قضایی حصار کشی فضای سبز در این محل برداشته شد.

کریمی در ادامه و در راستای اجرای طرح استقبال از مهر ماه، بیان کرد: از ابتدای شهریور ماه واحد خدمات شهری و عمران این شهرداری عملیات بهسازی و تنظیف محوطه مدارس سطح منطقه را انجام داده است.

کد خبر 4726168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha