۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۷

مدیر کل آموزش و پررش چهارمحال و بختیاری:

۲۰۶ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند

۲۰۶ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند

شهرکرد- مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۶ هزار دانش آموز در چهارمحال و بختیاری تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز قائدامینی ظهر دوشنبه در آیین بازگشایی مدارس در دبستان فاطمیه، اظهار داشت: تعداد ۱۲ هزار پیش دبستانی و ۱۸هزار و ۴۷۸ دانش آموز پایه اول ابتدایی سال تحصیلی را آغاز کردند.

وی افزود: امروز ۲۰۶ هزار دانش آموز استان در مقاطع مختلف تحصیلی به مدرسه رفتند و در بستر تعلیم و تربیت و زیر چتر سند تحول بنیادین با حضور در دو هزار و ۹۰۰ مدرسه استان مسیر تعلیم و تربیت را آغاز کردند.

مدیر کل آموزی و پررش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید در تعلیم و تربیت از عاشورا و قیام امام حسین و اصحابش درس بگیریم.

وی ادامه داد: امسال ۱۴ هزار و ۶۷۷ کادر آموزشی سال تحصیلی را در کنار دانش آموزان آغاز کردند که ۱۰ هزار و ۵۲۵ نفر از این افراد معلمان هستند.

مدیر کل آموزش و پررش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز نگاه آموزش و پرورش تنها آموزشی نیست بلکه به دنبال توانمند کردن افراد در مهارت آموزی و شیوه زندگی سالم هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش دو کار مهم خدمت و اصلاح را برای دانش آموزان انجام می دهد.

اقبال عباسی افزود: با آموزش انسان ها در مدارس، دانش آموزان با ارتقای علمی توانمند شده و به دیگران خدمت می کنند.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت آموزش از مهمترین برنامه های اموزش و پرورش باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس صحنه ایثارگری رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

کد خبر 4726545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha