۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴

مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش:

ترویج فرهنگ عاشورایی در مدارس کشور از اهداف آموزش و پرورش است

ترویج فرهنگ عاشورایی در مدارس کشور از اهداف آموزش و پرورش است

شهرکرد- مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت:ترویج فرهنگ عاشورایی در مدارس کشور از اهداف مهم آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفری ظهر دوشنبه درمراسم  بازگشایی مدارس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امسال شروع سال تحصیلی با ایام محرم حسینی متقارن شده که و تفکر حسینی تحت عنوان عدالت خواهی و آزادی خواهی به نوجوانان و دانش آموزان انتقال خواهد داد.

وی بیان کرد: به دنبال تربیت حسینی دانش آموزان در مدارس هستیم و شور و نشاط را برای دانش آموزان خواهانیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به دنبال تربیت دانش  آموزان در تمام ابعاد سیاسی، زیستی، هنری، فرهنگی و .... است و تنها به یک ساحت توجه ندارد.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزرات آموزش و پرورش گفت: رسالت آموزش و پرورش این است که با کمک تمام دستگاه ها و اولیا ماموریت خود را انجام دهد.

وی وجود بیش از ۱۴ میلیون دانش آموز را در مدارس کشور یک امانت دانست و افزود: باید امانت دار خوبی باشیم و در همین راستا از تمام دستگاه ها مطالبه داریم که در تمام عرصه‌ها به آموزش و پرورش کمک کند.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزرات آموزش و پرورش نشاط دانش آموزان را از ماموریت های بزرگ آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: امسال برای دومین سال پیاپی کاروان ورزشی بهداشتی مهر به مدارس ارسال شد.

کد خبر 4726565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha