۲ مهر ۱۳۹۸، ۹:۳۲

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

۲۴۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان درچهارمحال و بختیاری احداث می شود

۲۴۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان درچهارمحال و بختیاری احداث می شود

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان درچهارمحال و بختیاری احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، الله کرم نصیری شامگاه دوشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان درچهارمحال و بختیاری احداث می شود، اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی برای خانواده های نیازمند توسط دولت احداث می شود.

وی بیان کرد: شناسایی مناسب خانواده های نیازمند برای بهره مندی از این واحدهای مسکونی در سطح استان ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فرمانداران، کمیته امداد و بهزیستی نقش مهمی در شناسایی خانواده های نیازمند در سطح استان دارند.

وی با اشاره به اینکه احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان یکی ازطرح های مهم اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی محوری در این استان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اجرای این طرح ها در زمان بندی مشخص ضروری است و باید واحدهای مسکونی سال آینده در اختیار نیازمندان گذاشته شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه توسعه و پیشرفت استان است، تاکید کرد: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری موجب پیشرفت استان و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بیشماری دارد که بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران برای توسعه استان ضروری است.

کد خبر 4727147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha