۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

۱۹ هزار گلزار شهدا گلباران و عطرافشانی می‌شود

۱۹ هزار گلزار شهدا گلباران و عطرافشانی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از گلباران و عطر افشانی همزمان ۱۹ هزار گلزار شهدا در سراسر کشور با حضور مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه صبح و گفتگو ویژه هفته دفاع مقدس در ارتباط تلفنی با نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از آنتن رادیو گفت و گو پخش شد.

نصیری در برنامه صبح و گفتگو، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با همه تلاش های دولتمردان برای کاهش مشکلات و بهبود وضعیت ایثارگران اما صادقانه می گویم هنوز در مقابل خدمات ارزشمند آنها جای کار داریم.

وی با اشاره به اینکه یاد شهدا به تعبیر رهبری، یادبود ارزش های انسانی و اسلامی است، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در کنار سازمان ها و نهادهای فرهنگی از جمله سپاه برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی در این زمینه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ادامه داد: ما به عنوان مسئول کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کنار دستگاه های مربوطه برنامه های متعددی از جمله یادواره های شهدا، تجلیل از ایثارگران، نامگذاری و تحویل تابلوی خیابان ها با همکاری شهرداری، مسابقات متعدد فرهنگی، ورزشی و قرآنی و مراسم زنگ ایثار در مدارس را با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می کنیم.

این مقام مسئول گفت: یکی از مهم ترین برنامه های کشوری و سراسری در این هفته، گلباران و عطر افشانی همزمان ۱۹ هزار گلزار شهدا در سراسر کشور با حضور مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران است که در شهر تهران نیز در مکان گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

نصیری اظهار کرد: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: "هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است." ما نیز به بهانه این ایام با حضور در مزار متبرک شهدا با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت و میثاق می کنیم تا به جوانان بگوییم که شهدا دنبال ارزش های انسانی و اسلامی بودند و کمترین وظیفه ما ترویج این ارزشهاست.

کد خبر 4728474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha