۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۵

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

امنیت امروز کشور مرهون رشادت های شهدا در دفاع مقدس است

امنیت امروز کشور مرهون رشادت های شهدا در دفاع مقدس است

شهرکرد- معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: امنیت امروز کشور مرهون رشادت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غلامی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه دادستان نظامی جدید چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:  هشت سال دفاع مقدس صحنه ایثارگری ها و حماسه افرینی شهدا، جانبازان و رزمندگان بود.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مرهون رشادت های شهدا هستیم، بیان کرد: شهدا با ایثارگری و از خود گذشتی جلوی دشمن ایستادند و افتخارات ارزشمندی را برای کشور ایجاد کردند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در ادامه با اشاره به اینکه امنیت از اساسی ترین نیازهای بشر در جامعه به شمار می رود، بیان کرد: نیروهای مسلح زمینه ساز ایجاد امنیت در جامعه هستند.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت در کشور حرکت می کنند و این امنیت ایجاد شده با تلاش نیروهای مسلح ایجاد شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: مردم تمام زحمات و تلاش های ایثارگران را می دانند و قدردان این زحمات هستند.

وی بیان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در مسیر پیشگری حرکت کرده است و از تمام سازمان های دیگر پیشقدم بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: برنامه های پیشگیری به همت سازمان قضایی نیروهای مسلح از ۲۰ سال گذشته آغاز شده است.

در این مراسم از زحمات حشمت الله جوکار دادستان نظامی سابق قدردانی شد و سید علی سید حقی به عنوان دادستان نظامی جدید چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

کد خبر 4728986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha