۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۳۰

فرماندار ویژه مرند:

زمینه حمایت از جوانان مرندی باید فراهم شود

زمینه حمایت از جوانان مرندی باید فراهم شود

مرند - فرماندار ویژه مرند با اشاره به ضرورت حمایت از نخبگان گفت: زمینه حمایت از جوانان مرندی باید فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه ربع رشیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بر پایه ۴ محور است که از جمله آن گسترش طرح های استارت آپ، توسعه فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و معرفی نیازهای فناورانه و هدایت آنها به سوی نیازهای جامعه است.

فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: متاسفانه در سال قبل رتبه شهرستان مرند در نمایشگاه ربع رشیدی چندان مورد قبول نبود که باید در سال جاری این کاستی جبران شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مسیر کشور بر پایه تولیدات کشور و ایده ها است و ما باید به سمت تربیت نیروی انسانی و ایده پردازی حرکت کنیم.

وی بر ضرورت حمایت از نخبگان جوان تاکید کرد و افزود: ما باید برای جوانان و نخبگان فرصت دهیم و زمینه را برای ایده پردازی آنها فراهم کنیم.

گرشاسبی ادامه داد: جوانان نخبه و دارای تفکر زیادی در شهرستان داریم که نیاز به حمایت دارند و باید در مسیر حمایت از جوانان قدم برداریم و اجازه ندهیم این جوانان به سایر شهر ها عزیمت کنند.

وی خاطر نشان کرد: سوق کشور به سوی دانش بنیان و استفاده از فکر و ایده جوانان و نخبگان و به سوی دانش بنیان و تجاری سازی ایده ها است.

گفتنی است، نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از ۱۳ تا ۱۷ آبانماه امسال در محل نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4729541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha