۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹

امام جمعه گرگان بیان کرد

رویکرد دوگانه اروپا درقضیه یمن/دشمن طرزفکر مردم رانشانه گرفته است

رویکرد دوگانه اروپا درقضیه یمن/دشمن طرزفکر مردم رانشانه گرفته است

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: آمریکا و هم پیمانانش می خواهند طرز فکر مردم نسبت به انقلاب را تغییر دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: طی پنج سال در جنگ یمن ۲۵۰ هزار بار به این کشورِ ۲۷ میلیونی حمله هوایی شد و ده ها هزار نفر در این حملات به شهادت رسیدند ولی اروپاییان در این قضیه سکوت کردند و همچنان به عربستان و امارت جنگ افزار و سلاح فروختند.

وی گفت: اما هنگامی که جوانان انصارالله با چند پهپاد توانستند ۵۰ درصد تولید نفت عربستان را کاهش دهند سریع موضع گیری کردند و شورای امنیت جلسه گذاشت که اقتصاد جهان به مخاطره افتاده است.

نورمفیدی افزود: هم اینک ۸۵ درصد جمعیت مردم یمن برای تامین ارزاق یومیه دچار مشکل هستند و برای سیر کردن شکم خود در تکاپوی تهیه نان و غذا به سر می برند ولی اروپاییان در برابر این امر سکوت کرده و برخورد کاملا دوگانه دارند.

نورمفیدی گفت: وقتی به پالایشگاه آرامکو حمله شد و تجهیزات اروپایی و آمریکایی نتوانست از عربستان در برابر انصارالله دفاع کنند این حمله را به ایران نسبت دادند ولی در برابر این اتهام دلیلی ندارند.

وی بیان کرد: این همه از عربستان و امارات پول گرفتند ولی در دفاع عربستان در مقابل جوانان یمنی ناتوان مانده اند.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آمریکا و دیگر مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می خواهند تا طرز فک مردم ایران را نسبت به انقلاب عوض کنند و به مردم بفهمانند که انقلاب دستاورد خاصی برای ملت و مردم نداشته است.

وی توضیح داد: آنها می خواهند ملت را ناامید کنند اما ملت ایران در برابر همه این توطئه های ایستادگی می کند.

نورمفیدی با تأکید بر این که مقاومت تنها راه پیروزی بر دشمنان است، گفت: در جنگ تحمیلی در برابر صدام حسین و همه طرفداران منطقه ای اش با مقاومت به پیروزی رسیدیم، در موضوع یمن هم انصارالله با مقاومت توانستند عربستان و امارات را زمین گیر کند.

امام جمعه گرگان با بیان این که تکیه بر مقاومت تنها راه پیروزی بر دشمن است، اضافه کرد: مقاومت رمز عبور از همه تنگناها و گرفتاری های کشور است و اگر در برابر دشمن خود را متزلزل نشان دهیم دست یابی به توفیق دچار وقفه می شود.

نورمفیدی گفت: دشمنان می خواهند موفقیت ها و پیروزی های نظام را با بزرگ نمایی برخی دغدغه ها اقتصادی کشور گرفتار ناچیز نشان دهند.

کد خبر 4730118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha