۶ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۴۸

استاندار کرمانشاه:

هوشمندسازی مدارس حاشیه‌نشین کرمانشاه پیگیری شود

هوشمندسازی مدارس حاشیه‌نشین کرمانشاه پیگیری شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه خواستار پیگیری هوشمندسازی مدارس حاشیه‌نشین توسط آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند عصر امروز شنبه در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز توانستند زلزله را به عنوان یک تهدید به یک فرصت تبدیل کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر امروز شاهد تلاش خیرین مسکن‌ساز، حوزه سلامت، حوزه ورزش، درمان و... هستیم شاهد این قصه از مجمع خیرین مدرسه‌ساز شکل گرفته است.

بازوند ادامه استان کرمانشاه را یکی از ثروتمندترین استانهای کشور دانست و گفت: یکی از ظرفیت های مهم این استان نیروی انسانی و دانش آموزان آن است.

وی ️نیروی انسانی را موتور محرکه و توسعه هر کشوری معرفی کرد و  گفت: اوج گرفتن این نیروی محرکه در وزارت آموزش و پرورش است، لذا آینده و توسعه کشور در گرو عملکرد این وزارتخانه است که با توجه به این سرمایه و ثروت کشور آینده درخشانی را در پیش رو داریم.

بازوند خاطرنشان کرد: ️استان کرمانشاه به لحاظ هر ظرفیت و پتانسیلی یکی از ثروتمندترین استانهای کشور است شاید یکی از بهترین ظرفیت ها نیروی انسانی به خصوص دانش آموزان هستند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: علی‌رغم همه سختی‌ها در زلزله ️معلمان و مجموعه آموزش و پرورش نگذاشتند افت تحصیلی برای دانش آموزان پیش آید.

وی در ادامه از وزیر آموزش و پرورش خواست تا نسبت به تجهیز و هوشمند سازی مدارس حاشیه نشین کرمانشاه و همچنین احداث 20 سالن ورزشی و 5 استخر به شکل مشارکتی اقدام کند و در صورت انعقاد تفاهم نامه در این راستا ظرف مدت 2.5 سال به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 4731350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha