۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹

سریال مانکن، یکه‌تاز شبکه خانگی نمایش

سریال مانکن، یکه‌تاز شبکه خانگی نمایش

در این مقاله ما قصد داریم وبسایت معتبری را به علاقه مندان سینما ارائه دهیم. تایم سیتی نام وبسایتی است که شما می‌توانید با مراجعه به آن از آخرین و به روزترین اخبار سینما مطلع شوید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه وبسایت های زیادی در زمینه سینما کار می‌کنند. از بزرگترین آن‌ها می‌توان به سایت زومجی اشاره کرد. وبسایتی قدیمی و حرفه‌ای در زمینه سینما و تلویزیون. منظور این نیست که وبسایت مذکور تنها منبع برای سینما و اخبار این بخش است، اما یکی از معتبرترین‌ها محسوب می‌شود.

در این مقاله ما قصد داریم وبسایت معتبر دیگری را به علاقه مندان سینما ارائه دهیم. تایم سیتی نام وبسایت دوم است که شما می‌توانید با مراجعه به آن از اخرین و بروزترین اخبار سینما مطلع شوید.

ممکن است بارها و بارها به تایم سیتی مراجعه کرده باشید و یا مسیرتان به طور اتفاقی به این سایت افتاده باشد، اما این امکان نیز وجود دارد که توجه خاصی به آن نداشته‌اید. اگر مایل باشید اخبار متفاوتی با زومجی را مشاهده کنید، می‌توانید به این وبسایت مراجعه نمایید.

مطالب جالبی که این پایگاه خبری به شما ارائه می‌دهد تازه‌ترین و بروزترین اخبار پیرامون دنیای هالیوود است که از منابع معتبر خارجی تهیه می‌شود.

علاوه بر سینمای هالیوود و خارج، مطالب بسیار جالبی در مورد عناوین ایرانی همچون سریال مانکن، سریال دل، و دیگر عناوین ایرانی در این مرجع موجود است.

موردی که توجه من را به این سایت جلب کرد، اخبار کاملی بود که در مورد تاک شوی جدید مهران مدیری «شب نشینی» کار شده بود. تمامی حواشی و اخبار جدیدی که در مورد این برنامه جدید وجود دارد به طور کامل پوشش داده شده بود.

همانطور که می‌دانید برنامه شب نشینی مهران مدیری (یا همان دورهمی ۲) اخیرا به مشکلات قضایی خورده و احتمالاتی مبنی بر توقف تولید این اثر وجود دارد. دلیل این اتفاق مالکیت صدا و سیما نسبت به آثاری است که توسط خودش پخش می‌شوند. بدین صورت که اگر قسمت نخست دورهمی توسط صدا و سیما منتشر شده باشد و مهران مدیری تا پیش از انتشار آن مالکیت اثر را ثبت نکرده باشد، پروژه به انحصار صدا و سیما در می‌آید.

البته امیدواری‌های زیادی نسبت به ادامه روند کار و تولید شب نشینی وجود دارد، چرا که طی سال‌ها، تجربه نشان داده که مهران مدیری به هر نحوی که باشد با مسئولین به توافق می‌رسد.

تاک شوی جدیدی مدیری می‌تواند یکی از بهترین و پرفروش‌ترین آثار شبکه خانگی نمایش باشد. چراکه قسمت نخست برنامه‌اش یعنی دورهمی موفقیت چشمگیری کسب کرده و عموم مردم با آن ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

حال باید امیدوار باشیم که مدیری را باری دیگر ببینیم، مدیری را می‌توان یکی از اساتید لبخند به لبان مخاطب آوردن دانست. باید منتظر ماند و دید که روند این برنامه به چه صورتی ادامه پیدا می‌کند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4732954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha