۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵

میان فدراسیون اتومبیلرانی و مجلس صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه ارتقای مهارت عمومی رانندگی

امضای تفاهم‌نامه ارتقای مهارت عمومی رانندگی

رئیس فدراسیون سواری و اتومبیلرانی در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت خانه ملت از طرح ارتقای مهارت عمومی رانندگی در کشور شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در دیدار رئیس این فدراسیون و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس که در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محمود صیدانلو گزارش مبسوطی از طرح ارتقای مهارت رانندگی با هدف کاهش تصادفات در کشور با همکاری فدراسیون، معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم  قوه قضاییه، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، بیمه مرکزی  و سایر نهادهای مرتبط ارائه داد و جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی هم با ابراز خشنودی از چنین ابتکاری، آمادگی کمیسیون فرهنگی را برای هرگونه کمک به اجرای این طرح در قالب تفاهم نامه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش قرار است بزودی با تهیه سرفصل های مشترک همکاری، این تفاهم نامه به امضای طرفین برسد.

صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مثبت ارزیابی کردن گفت و گوی صورت گرفته در کمیسیون فرهنگی مجلس و هماهنگی به عمل آمده با سایر نهادها برای هر چه زودتر اجرایی شدن طرح گفت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان و بخصوص آقایان سلطانی فر و داورزنی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وهمچنین احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی قول همه گونه همکاری و مساعدت را در اجرائی شدن آن داده اند.

وی افزود: از ماه ها پیش هماهنگی های لازم صورت گرفته و طرح در وسعتی فراگیر و با برنامه تدوین شده و به حول قوه الهی بزودی در قالب آکادمی مجازی و تلویزیونی و آموزش رایگان در پیست های ایمن فدراسیون به اجراء در خواهد آمد .

پیش از این بهرام رادان هنرمند کشورمان نیز به عنوان سفیر این طرح معرفی شده و مقرر است طی کنفرانس تجمیعی با حضور کلیه نهادها این طرح اجرایی شود.

کد خبر 4733205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha