۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳

فرماندار کبودرآهنگ تاکید کرد:

انسداد چاه‌های غیر مجاز کبودرآهنگ بدون پذیرفتن هیچ توصیه‌ای

انسداد چاه‌های غیر مجاز کبودرآهنگ بدون پذیرفتن هیچ توصیه‌ای

کبودرآهنگ - فرماندار کبودرآهنگ گفت: انسداد چاه های غیر مجاز شهرستان کبودرآهنگ بدون پذیرفتن هیچ توصیه ای در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله مهدی صبح چهارشنبه با حضور در محل برپایی میز خدمت آبفار کبودرآهنگ بابیان اینکه توجیه و آگاه سازی مردم وظیفه خدمتگزاران نظام است، گفت: میز خدمت شرایطی را فراهم کرده تا مردم بدون واسطه درخواست های خود را با خادمانشان در میان بگذارند.

حجت اله مهدوی با بیان اینکه میز خدمت هرهفته در محل یکی از ادارات شهرستان کبودرآهنگ برگزار می شود؛ اضافه کرد: در این زمینه فرمانداری به عنوان کمک حال و تسهیل کننده امور در کنار مدیران دستگاه های اجرایی قرار دارد.

فرماندار کبودرآهنگ همچنین با اشاره به وجود ۱۲۷ روستا در این شهرستان گفت: استفاده بی رویه و غیر مجاز از منابع زیرزمینی از گذشته تا کنون و انجام کشت های آب بر سطح سفره های آب زیرزمینی کاهش داده است.

وی گفت: همین موضوع موجب شد تا برخی روستاها در فصل تابستان با کمبود آب مواجه شوند اما با وجود این شرایط به بحران آب در این شهرستان نرسیدیم.

حجت اله مهدوی با تاکید بر اینکه مدیریت آب در شرایط کنونی ضروری است؛ عنوان کرد: انسداد چاه های غیر مجاز بدون پذیزفتن هیچ توصیه ای در دست اقدام است.

وی بابیان اینکه به اعتقاد بنده دشت کبودرآهنگ بحرانی نیست اما قبول دارم که مشکل کمبود شدید آب و فروچاله ها وجود دارد، گفت: ریزش های جوی در ابتدای سال جاری بخشی از دغدغه ها را مرتفع کرد اما اگر مدیریت مصرف انجام نشود همچنان مشکل و خطر  وجود دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودرآهنگ نیز گفت: میزان رضایتمندی مشترکین از خدمات ارائه شده توسط امور آب و فاضلاب روستایی در شهرستان کبودرآهنگ بیش از ۸۰ درصد اعلام شده است.

باقر پورقاسمی عنوان کرد:سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۵۲۳ ضمن دریافت گزارشات واصله از سوی مردم و انتقال آن به پیمانکاران مربوطه در کاهش نارضایتی های مشترکین نقش داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 4734769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha