۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴

معاون سیاسی استاندار کردستان:

نظارت بر خدمات ارائه شده به زائرین در کردستان با جدیت دنبال شود

نظارت بر خدمات ارائه شده به زائرین در کردستان با جدیت دنبال شود

سنندج - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: خدماتی که در موکب‌های اربعین که با نام کردستان برپا شده، ارائه می شود باید با جدیت نظارت و پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال ظهر امروز چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان کردستان با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و تعیین کردستان به عنوان استان معین، افزایش تردد از مسیر کردستان را پیش بینی کرد و اظهار داشت: باید از این فرصت برای معرفی استان و نمایش مردم نوازی مردم کردستان استفاده کنیم.

وی افزود: اولویت اول ما این است که زائران مسیر کردستان با رضایت از استان خارج شوند دوم اینکه، کردستان را شایسته ببینند و سوم اینکه موکب های اربعین که با نام کردستان برپا می شود، باید معرف استان و شایسته نام مردم کردستان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان راهپیمایی و تجمع اربعین را نمایش قدرت جهان اسلام دانست و آنرا نشان از وحدت و همدلی مسلمانان عنوان کرد.

خوش اقبال با یادآوری توطئه های فراوان استکبار جهانی علیه جهان اسلام، از حرکت عظیم اربعین به عنوان خنثی کننده این توطئه ها نام برد.

وی با تاکید بر مردمی و خودجوش بودن این حرکت، مشارکت و حضور مردم را اولویت کار دانست و بیان کرد: قرار نیست به کمیته های ستاد پول تزریق کنیم بلکه باید زمینه را برای حضور خیرین فراهم کنیم و از توان، موقعیت و پتانسیل های منطقه بهره ببریم.

کد خبر 4735084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha