۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶

فرماندار میامی:

احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی یکی از مطالبات مردم کالپوش است

احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی یکی از مطالبات مردم کالپوش است

میامی - فرماندار میامی با بیان اینکه احداث بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی یکی از مطالبات مردم کالپوش است، گفت: این منطقه دارای جمعیتی قابل‌توجه است که نیازهای درمانی‌شان باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری ظهر سه‌شنبه در دومین جلسه استانی ستاد توسعه شهرستان میامی به میزبانی سالن ارشاد اسلامی این شهر، ضمن بیان اینکه این شهرستان ۴۹ روستا دارد که ۱۲ روستا در بخش کالپوش و مابقی در بخش مرکزی مستقر هستند، تأکید کرد: احداث بیمارستان ۳۲ تخت خوابی یکی از مطالبات مردم کالپوش و شهرستان میامی است.

وی بابیان اینکه میامی ازلحاظ مواد معدنی از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است، ابراز داشت: این شهرستان بیشترین ذخایر را در بین شهرستان‌های کشور دارد.

فرماندار میامی بابیان اینکه در بخش کشاورزی نیز ظرفیت‌های خوبی در منطقه وجود دارد، تأکید کرد: ۵۲ درصد کل شهرستان به کشت گندم اختصاص دارد که این نشان از اهمیت کشت این محصول استراتژیک دارد.

ملایری بابیان اینکه میامی در بخش دام‌پروری نیز می‌تواند با ظرفیت‌های موجود، سهم به سزایی از تولید گوشت و لبنیات استان را به خود اختصاص دهد، تأکید کرد: این شهرستان در بخش گردشگری و همچنین میراث فرهنگی نیز با ۵۵ اثر ثبت‌شده ملی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی بابیان اینکه کمبود ابزار زیرساختی از نظیر عدم ارتقاء نمایندگی به ادارات برخی مجموعه‌ها در میامی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است، گفت: برخی مشکلات اعم از نبود مجتمع اداری، کمبودها در بخش راه‌های مواصلاتی و به خصوص راه‌های روستایی وجود دارد که برای رفع آن‌ها تلاش می‌شود.

فرماندار میامی گفت: گازرسانی به روستاها، پوشش آنتن دهی موبایل در نقاط مختلف شهرستان و راه‌های مواصلاتی از دیگر اولویت‌های این منطقه است.

کد خبر 4735294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha