۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۰۲

رئیس انجمن هتل و هتل آپارتمان‎های قم:

مشکل تردد مسافران در مرکز شهر قم برطرف شود

مشکل تردد مسافران در مرکز شهر قم برطرف شود

قم - رئیس انجمن هتل و هتل آپارتمان‎های قم گفت: مراکز اقامتی قم در مرکز شهر تمرکز دارند و باید برای جذب گردشگر در زمینه حمل و نقل مسافران در این مناطق بیشتر توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی مستقیمی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش گرامی داشت هفته جهانی گردشگری که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به این که افزایش ماندگاری گردشگران در شکوفایی اقتصاد قم نقش مهمی دارد، گفت: مقوله گردشگری مذهبی امری انکار ناپذیر است.

وی افزود: شهر قم به برکت بارگاه حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران و هم‌چنین وجود دفاتر مراجع تقلید در طول سال مقصد مهم گردشگرانی از کشورهای همسایه است و در سال‌های اخیر برای شکوفایی این نوع گردشگری برنامه‌های خوبی در قم اجرا شده است.

رئیس انجمن هتل و هتل آپارتمان‎های قم اظهار داشت: آنچه که مهم است افزایش ماندگاری گردشگران است که باعث شکوفایی اقتصاد و رونق اشتغال‌زایی خواهد شد ولی در قم به آن توجه نشده است و از مسئولان امر می‌خواهیم به این موضوع مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری قم بیشتر در هسته مرکزی شهر هستند که باید در زمینه حمل و نقل گردشگران در این نقطه توجه شود.

مستقیمی بیان کرد: باید به فضاهای رفاهی و خدماتی که در جذب گردشگر تأثیر دارد از سوی مسئولان توجه شود.

کد خبر 4735548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha