۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۳

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

۶۶ درصد مصوبات ستاد تسهیل در قزوین اجرایی شده است

۶۶ درصد مصوبات ستاد تسهیل در قزوین اجرایی شده است

قزوین- ئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: امسال از مجموع ۲۲۱ مصوبه ستادتسهیل و رفقع موانع تولید در استان بیش از ۶۶ درصد اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر سعید نبیل عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور وزیر صنعت در استانداری برگزار شداظهارداشت: استان قزوین با داشتن ۱۹ شهرک صنعتی یک قطب صنعتی است و بیش از ۳۰۲۶ فقره پروانه بهره برداری با ۱۱ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ظرفیت اشتغال ۱۶۳ هزار نفر صادررشده است.

وی بیان کرد: صدور ۱۷۰۰ فقره جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومان و استغال ۷۱ هزار نفر و صدور ۱۳۷ پروانه اکتشاف با ذخیره قطعی ۶۳ میلیون تن و ۱۸۲ فقره پروانه بهره برداری با ظرفیت استخراج ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تن و اشتغال ۱۲۰۰ نفر از اقدامات انجام شده است.

نبیل تصریح کرد: در نیمه اول امسال ۴۳۳ هزار تن کالا به ارزش ۲۶۳ میلیون دلار ثادر شده که در این مدت واردات کالا نیز به استان ۷۱ هزارتن به ارزش ۲۸۰ میلیون دلار بوده و با صدور ۳۸ هزار پروانه کسب در استان ۵ هزار بافنده داریم.

رئیس سازمان صمت استان یادآور شد: در سال قبل ۱۷ جلسه ستاد تسهیل تشکیل شد که ۳۳۴ مصوبه برای ۱۷۲ واحد داشت و امسال ۲۲۱ مصوبه داشتیم که ۶۶ درصد اجرایی شده و ۳۴ درصد در دست اجراست.

نبیل یادآورشد:  ۳۱۳ مورد تسهیلات رونق تولید با ۳۹۱ میلیارد تومان دررسال گدشته تصویب شد و امسال ۳ مورد با ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مصوب و پرداخت شده است ...
وی گفت در نوسازی واحدها ۳۳ مورد با ۱۰۳۵ میلیارد تومان و تبصره ۱۸ نیز ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
 

کد خبر 4735619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha