۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۳۵

استاندار البرز:

کمیته های ستاد اربعین با علاقه به انجام مسئولیت می‌پردازند

کمیته های ستاد اربعین با علاقه به انجام مسئولیت می‌پردازند

کرج - استاندار البرز گفت: کمیته های ستاد اربعین با علاقه و عشق فراوانی به انجام مسئولیت های خود می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین استان که در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این حوزه، اظهار کرد: پرسنل ناجا ماموریت ها و مسئولیت های فراوانی برای تامین امنیت بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میزبانی و ایجاد تسهیلات لازم برای زائران امام حسین (ع) را افتخاری بزرگ می دانم، گفت: به دلیل اهمیت موضوع در تمامی جلسات ستاد اربیعین حضور یافتم.

استاندار البرز افزود: کمیته های ستاد اربعین با علاقه و عشق فراوانی به انجام مسئولیت های خود می پردازند.

شهبازی ادامه داد: تا بدین لحظه بر اساس گزارش ها امسال تعداد زائرین اربعین نسبت به سال قبل بیشتر شده است و نشان از این است که عشق و اشتیاق به امام حسین (ع) و حضور در مراسم اربعین افزایش می یابد.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام از این تجمع بزرگ اربعین عصبانی هستند و این اجتماع بزرگ را خطر بزرگی برای خود می دانند زیرا می خواهند با دسیسه های خود موج اهمیت اربعین را کمرنگ کنند.  

استاندار البرز ضمن اشاره به وقایع و مسائلی که از چندروز قبل در عراق پیش آمده است، گفت: برخی مسائل اجتناب ناپذیر است زیرا در روزهای عادی نیز بخش های از مناطق جنوب عراق با مشکل برق مواجه هستند و دشمنان با انعکاس مواردی از این دست قصد ایجاد واهمه میان زائران را دارند.

شهبازی ادامه داد: با برگزاری جلسات منظم تدابیر لازم را داشته ایم تا امکانات کافی برای پذیرایی، امنیت و آرامش زائران فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امید است بر این اساس حادثه ای رخ ندهد، عنوان کرد: تاکنون با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته روند امور به خوبی دنبال می شود و مانعی نیز وجود ندارد.

کد خبر 4737716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha