۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

بیانیه گام دوم انقلاب جامع‌ترین سندبالادستی جامعه است

بیانیه گام دوم انقلاب جامع‌ترین سندبالادستی جامعه است

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب عالی‌ترین و جامع‌ترین سند بالادستی در بخش‌های مختلف جامعه است، گفت: باید ظرفیت های جوانان نخبه را پای کار آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری بعدازظهر یکشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران با بیان اینکه رسانه از ظرفیت‌های عمیق، دقیق و اثرگذار در جامعه است، عنوان کرد: دشمنان در مواجهه با جبهه انقلاب از ظرفیت رسانه استفاده می‌کنند و ما هم باید در مقام مقابله با جبهه استکبار و پیشبرد اهداف عالی نظام از رسانه بهره ببریم.

وی با بیان اینکه امروز عالی ترین سند بالادستی در نظام ابلاغ شده و بیانیه گام دوم انقلاب عالی‌ترین و جامع‌ترین سند بالادستی در بخش های مختلف جامعه است، گفت: ناظر به حرکت انقلاب در گام دوم ۲ محور و سیاست موردتوجه بوده که سیاست جوانگرایی و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان انقلابی در مسیر حرکت انقلاب مدنظر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه باید ظرفیت های جوانان نخبه را پای کار آورد، گفت: راهبرد دوم نگاه امیدوارانه به آینده انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام نظیری با تاکید بر اینکه حرکت و تلاش باید در جهت امیدآفرینی و نشاط در جامعه باشد، عنوان کرد: جامعه ما آینده درخشانی خواهد داشت و آینده آن تحقق ظهور منجی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نباید فضاهایی که یأس و ناامیدی در دل مردم ایجاد می‌کند، در جامعه شکل گیرد، گفت: یکی از موثرترین هجمه های جریان غرب در برابر انقلاب همجمه های رسانه ای و تبلیغاتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مهمترین و کاربردی‌ترین حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی را حرکت رسانه‌ای قوی در مقابل دشمن می‌دانند، عنوان کرد: رسانه در خط مقدم جهاد در مسیر انقلاب است و باید با جبهه رسانه غرب به صورت جدی مبارزه کرد.

حجت الاسلام نظیری باتاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در فضای انقلاب به کمک سازمان تبلیغات بیایند، گفت: رسانه‌ها پیشقراول حرکت انقلاب و بخش‌های مختلف آن هستند و نقش اطلاعات و عملیات دارند.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید در پایان اقدام و اجرای برنامه ها آنها را ارزیابی و تحلیل کنند، گفت: رسانه فقط یک خبررسان نیست و یک رسانه فاخر انقلابی باید تمدن ساز باشد.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه رسانه باید مسائل کانونی جامعه را در حوزه‌های مختلف شناسایی کرده و در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی های نظام دخیل باشد، گفت: رسانه‌ها فرهنگ‌ساز و گفتمان‌ساز بوده و نقش موثری در اصلاح و ارتقای سبک زندگی جامعه ایفا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: رسانه ها باید به تحلیل و ارزیابی برنامه ها بپردازند.

کد خبر 4738959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha