۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۹:۱۶

امام جمعه شهرکرد:

شبکه بهداشت و درمان بر روی درمان بیماران چنار محمودی متمرکز شود

 شبکه بهداشت و درمان بر روی درمان بیماران چنار محمودی متمرکز شود

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شبکه بهداشت و درمان بر روی درمان بیماران روستای چنار محمودی متمرکز شود و این امر اولویت اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه دوشنبه در جمع مردم لردگان با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان بر روی درمان بیماران روستای چنار محمودی متمرکز شود و این امر اولویت اصلی است، اظهار داشت: بخش بهداشت و درمان تمام امکانات را برای درمان اهالی این منطقه متمرکز کند تا درمان کامل، عالمانه و محققانه صورت بگیرد.

وی بیان کرد: بهره گیری از از تمام ظرفیت ها برای درمان مردم این منطقه ضروری است تا امید مردم این منطقه بیشتر شود.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مردمی در این منطقه دچار این مشکل شده اند به شدت نیازمند محبت و همدلی هستند تا این مشکل موجب انزوای آنها نشود و این گرفتار یک عارضه درمان پذیر است.

وی بیان کرد: دشمن از هر حادثه ای و اتفاقی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: منظور از فتنه یعنی ورود دشمن است و وقتی دشمن وارد می شود شعار های ساختار شکن می دهد.

وی ادامه داد: دشمن معمولا می خواهد از حوادث استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است بر روی این حادثه موج سواری کند، بیان کرد:  دشمن می خواهد از این مشکل که به هر دلیلی ایجاد شده است استفاده کند و فتنه ایجاد کند.

 نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردادامه داد: نباید به دشمن اجازه سوء استفاده به دشمن داده شود.

وی ادامه داد: مسئولان علت ایجاد این مشکل را شناسایی کنند و مقصران را شناسایی کنند و با هر کسی در این زمینه کوتاهی کرده برخورد شود.

کد خبر 4740327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha