۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۲۱:۲۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان:

۲۷۰ هزار زائر از مرز شلمچه وارد عراق شده‌اند/افزایش تعداد زائران

۲۷۰ هزار زائر از مرز شلمچه وارد عراق شده‌اند/افزایش تعداد زائران

فرمانده انتظامی استان خوزستان بابیان اینکه از ابتدای ماه صفرتا امروز ۲۷۰ هزار زائر از مرز شلمچه وارد عراق شده‌اند، گفت: این میزان نسبت به سال قبل ۴۲۰ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار حیدر عباس‌زاده بابیان اینکه تعداد ورود زائران از مرز شلمچه نسبت به سال قبل ۴۲۰ برابر شده است، تأکید کرد: از ابتدای ماه صفر ۲۷۰ هزار نفر از مرز شلمچه گذر کرده و وارد خاک عراق شده‌اند.

وی بابیان اینکه در پارکینگ‌های مرزهای خوزستان حتی یک مورد هم سرقت رخ نداده است، گفت: مردم می‌توانند با آسودگی خاطر از این پارکینگ‌ها استفاده کنند و بعد از مراجعت بدون اینکه آسیبی به خودرو واردشده باشد ماشین‌هایشان را تحویل بگیرند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بابیان اینکه از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهایی که با نیروی انتظامی همکاری دارند، مثل سپاه و بسیج برای خدمت‌رسانی به زائران استفاده‌شده است، گفت: در ارتباط با تسهیل ترددها و کنترل جمعیت، نظم و انضباط ترافیکی در پایانه‌ها، مواکب و پارکینگ‌ها خوشبختانه مشکلی وجود نداشته و اگر هم موارد جزئی در این مرزها رخ‌داده مأموران انتظامی بلافاصله حضور پیداکرده و مشکل را رفع ساخته‌اند.

کد خبر 4741368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha