۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۹

سال گذشته؛

۵۰۰ میلیون تردد در محورهای استان البرز به ثبت رسید

۵۰۰ میلیون تردد در محورهای استان البرز به ثبت رسید

کرج - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: سال گذشته تردد بیش از ۵۰۰ میلیون خودرو در محورهای البرز به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویش پور ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز، اظهار کرد: امروز یکی از معیارهای سنجش توسعه یافتگی بخش حمل و نقل است، این بخش نقشی مهم در رشد و توسعه اقتصادی تمامی جوامع دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخش حمل و نقل پل رابطی است که همه بخش های جامعه را به سمت رشد و توسعه یافتگی و بالندگی سوق می دهد، گفت: استان البرز شاهراه ارتباطی بیش از چهارده استان کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به بارش های نوروزی که بیش از ۲۴ استان کشور را درگیر کرد و مردم را به زحمت انداخت، عنوان کرد: در همان ایام علیرغم هشدارها در خصوص پرهیز از مسافرت های غیرضروری، بیش از ۳۶ میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شد.

درویش پور با تاکید بر اینکه سال گذشته تردد بیش از ۵۰۰ میلیون خودرو در محورهای البرز به ثبت رسید، توضیح داد: میانگین تردد ساعتی خودروها در محورهای کشور برابر ۴۱۳ مورد است و در البرز حجم تردد در محورهای استان ۴ برابر سایر محورهای کشور است.

وی با اشاره به وجود حجم بالای مسافر عبوری از محورهای استان البرز، گفت: تلاش های پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده البرز در این زمینه و در راستای رفاه و آسایش شهروندان شایسته تقدیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با این توضیح که در کنار حجم بالای خودروهای عبور البرز جایگاه صنعتی این استان در کشور نیز مهم است، افزود: در کنار آن‌ حجم بالای تولیدات کشاورزی، باغی، زراعی و دام را در البرز داریم که سیستم‌ حمل و نقل در این حوزه ها نقشی مهم دارد.

کد خبر 4741949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha