۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان:

متخلفین کردستانی ۴۳۷ میلیار ریال جریمه شدند

متخلفین کردستانی ۴۳۷ میلیار ریال جریمه شدند

سنندج- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از محکومیت ریالی ۴۳۷میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۸۱۹ ریال توسط شعب طی شش ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کردستان، سید نجیم حسینی گفت: در حوزه کالا و خدمات سه هزار و ۳۳۸ فقره پرونده در استان تشکیل شده که از این تعداد سه هزار و ۳۱۰ فقره مورد بررسی قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: در حوزه قاچاق کالا نیز هزار و ۹۴۵ فقره پرونده در استان تشکیل شده است که برای هزار و ۹۳۳ پرونده مختومه شده و همچنین در حوزه در این مدت در زمینه بهداشت، دارو و درمان ۱۴۸ فقره پرونده و ۷ پرونده مانده از سال گذشته که جمعا  ۱۵۳ پرونده در مدت ۶ ماه‌ اول امسال مورد رسیدگی قرار گرفته است. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان با بیان اینکه جمعا  در شش ماه گذشته پنج هزار و ۴۳۱ پرونده تشکیل شده است، افزود: میزان محکومیت ریالی این پرونده ها در استان مبلغ   ۴۳۷ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۸۱۹ ریال است.

حسینی با تاکید بر اینکه ضمانت اجرایی گزینه مناسبی برای جلوگیری از تخلفات است، اظهار داشت:  افراد متخلف ممکن است به دلیل ضمانت اجرایی که وجود دارد کمتر مرتکب تخلف شوند و همچنین ورود رسانه ها به عنوان ناظر بر این افراد و زوایای پنهان موجود ، مانع رخ دادن این تخلفات می شود.

وی با اشاره به برگزاری شعب بدوی در تمام شهرستان ها ، یادآور شد: رای در دادگاه تجدید نظر قطعی است و  اجرای حکم بعد از آن صورت می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد:  شعبه بدوی  در تمام شهرستان ها به جز دیواندره ، سرواباد،  دهگلان فعال است و با توجه به این نکته که سروآباد در اداره تعزیرات حکومتی مریوان ، دیواندره نیز توسط تعزیرات  بیجار هفته ی یک بار در دیواندره  ودهگلان نیز در قروه مورد بررسی قرار می گیرد.

حسینی با اشاره به این که تعزیرات استان در راستای انجام درست   نظارت و بازرسی، طی یک سال گذشته تا کنون ۴۹۷ گشت با سایر دستگاه ها به سطح بازار استان اعزام کرده  که ۵۹۹ نظارت  توسط این گشت ها انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات گزارش های مردمی را پیگیری می کند ، افزود: مردم هر تخلفی را مشاهده کردند به ما اطلاع دهند فورا رسیدگی خواهد شد.  

کد خبر 4742806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha