۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸

فرماندار پیشوا:

عملکرد همه مسئولین پیشوا در برگزاری انتخابات پیش رو تاثیرگذار است

عملکرد همه مسئولین پیشوا در برگزاری انتخابات پیش رو تاثیرگذار است

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: عملکرد همه مسئولین پیشوا در برگزاری انتخابات پیش رو تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر شنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری پیشوا گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، موهبت و لطف الهی است که باید از این ودیعه به نحو شایسته ای بهره برده تا بتوانیم دین خود را نسبت به مردم و نظام اسلامی ادا و برای اکمال و رشد اخلاقی و معنوی خود استفاده کنیم.

عباسی با تشکر از زحمات حمیدرضا تاجیک معاون سابق برنامه ریزی فرمانداری بیان کرد: کار کردن در شرایط کنونی و کسب رضایت مردم، نوعی ایثار و مجاهدت است که با پاکدستی، دلسوزی، فعالیت مستمر و پویایی معنا می یابد.

وی اظهار کرد: از مجموعه فرمانداری با برخورداری از نیروهای جوان و دارای پتانسیل قوی انتظار می رود در امورات شهرستان پیشرو بوده تا مشکلات و مسائل موجود رفع شود.

عباسی افزود: مردم این دیار حق بزرگی به گردن انقلاب و مسئولان نظام دارند و باید میان کارها و سطح مطالبات مردم توازن ایجاد کرد تا بتوان به خواسته های آنان جامه عمل پوشاند.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه در اسفندماه سال جاری، شاهد برگزاری انتخابات به عنوان یک پروژه ملی خواهیم بود گفت: بی شک نوع عملکرد ما مسئولان در طول سال در کم و کیف برگزاری آن، اثرگذار است.

وی افزود: در انتخابات پیش رو ضمن ضرورت احصای داشته ها به منظور فراهم سازی امکانات، با نصب العین قرار دادن قانون انتخاباتی سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم را برگزار خواهیم کرد.

عباسی ضمن آرزوی توفیق برای معاون جدید برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری از فیروزنیا خواست تا ضمن اهتمام به جلسات کمیته توسعه و برنامه ریزی، نسبت به رشد اقتصاد کشاورزی شهرستان توجه و برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

کد خبر 4744291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha