۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر اختصاصی ندارد

آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر اختصاصی ندارد

زنجان-معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر اختصاصی ندارد، برخی استان ها بیش از ۲ استخر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله تاراسی ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل آموزش و پرورش زنجان، گفت: در زمینه توجه و پرداختن به مقوله ورزش دید خوبی در آموزش و پرورش وجود دارد.

وی با بیان اینکه  توجه  به سلامتی دانش آموزان نیاز به توسعه ورزش در مدارس دارد، اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس در گرایش دانش آموزان به ورزش بسیار موثر بوده است. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  گفت:  المپیادهای ورزشی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامتی دانش‌آموزان را به دنبال دارد. 

تاراسی تاکید کرد: طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس بسیار خوب است و فضای خوب و شادی را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  از وجود ۶۵ سالن ورزشی آموزش و پرورش در استان زنجان خبر داد و گفت:  باید دستگاه های اجرایی هم تمهیدات لازم را ایجاد کنند تا دانش آموزان از فضاهای آموزشی استفاده کنند.

تاراسی با بیان اینکه باید همه به دنبال  تامین سلامتی روحی و روانی  دانش آموزان باشیم ، تصریح کرد: توسعه در سایه سلامتی رخ می دهد و تحقق این امر مهم هم نیاز به توسعه ورزش دارد. 

وی یادآورشد: آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر ندارد و برخی استانها بیش از دو استخر دارند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  گفت: توجه به مقوله ورزش باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می شود و در این زمینه این اداره کل بر تقویت ورزش در بین دانش آموزان تأکید جدی دارد. 

کد خبر 4744303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha