۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:

وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان ضروری است

وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان ضروری است

سمنان-‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان یکی از کمبودهای بخش گردشگری را نبود برنامه مدون و منسجم برشمرد و گفت: وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان یکی از الزامات مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری صبح چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های پیشران و محرک بخش گردشگری استان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه گردشگری به‌عنوان یکی از هشت اولویت اصلی استان مورد تأکید استانداری است، ابراز داشت: یکی از کمبودهای بخش گردشگری، نبود برنامه مدون و منسجم است لذا برای تحقق این مهم تعدادی طرح پیشران برای تحریک، توسعه و ارتقاء گردشگری در نظر گرفته شد.

وی ضمن بیان اینکه وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان یکی از الزامات مهم است، افزود: ارائه یک برنامه عملیاتی و تدوین اولویت زمان‌بندی‌شده برای تسریع در اجرای این طرح‌ها، از اهداف این جلسه محسوب می‌شود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید راهکاری را در نظر گیرد تا جهت‌گیری برنامه‌های مالی حوزه گردشگری در شهرستان‌های استان در راستای اجرای این طرح‌های پیشران و محرک باشد.

‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه هدفمند کردن بودجه‌های بخش گردشگری برای ایجاد تحرک قابل‌قبول در بخش زیربنایی و تأمین مالی سرمایه‌گذاری در دستور کار است، ابراز داشت: در خصوص تعداد طرح‌های تجمیع شده، اجماع و اتفاق‌نظر صورت گرفته و صرفاً می‌بایست با مشارکت حداکثری اعضا پیگیر تحقق این طرح‌ها باشیم.

عسگری ضمن بیان اینکه همه تلاش‌ها باید برای رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری استان انجام شود، تصریح کرد: در بحث جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، اولویت سرمایه‌گذاران بومی است و باید همه کمک کنند تا ملاحظات اجتماعی و موانع بر سر راه برطرف شود.

وی افزود: جلسات گروه راهبردی طرح‌های پیشران و محرک در بخش گردشگری استان به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد و امیدواریم با تحقق اهداف این جلسات، شاهد رشد و شکوفایی گردشگری در استان باشیم.

کد خبر 4748234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha