۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۳

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان مطرح کرد:

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در ۳۵۰ مدرسه شهرستان کاشان

برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در ۳۵۰ مدرسه شهرستان کاشان

کاشان -رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان از برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سطح ۳۵۰ مدرسه شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مقنی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس کاشان روز گذشته همزمان با سراسر کشور در ۳۵۰ مدرسه کاشان نیز برگزار شد، اظهار داشت: این انتخابات هر سال یک روز قبل از آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان برگزار می شود.

چهار هزار نامزد برای انتخابات انجمن اولیا و مربیان

وی از حضور گسترده خانواده های کاشانی در این انتخابات خبر داد و ابراز داشت: بیش از چهار هزار نفر به عنوان نامزد در انتخابات انجمن اولیا و مربیان سطح شهرستان کاشان شرکت کردند  که از این تعداد، یک هزار و ۶۰۰ نفر برای فعالیت در این انجمن ها از طرف اولیای دانش آموزان انتخاب می شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان با اشاره به نظارت ۹ تیم بازرسی از این اداره برای برگزاری این انتخابات تصریح کرد: این تیم ها از ۵۵ مدرسه محل برگزاری انتخابات به شکل تصادفی و سرزده بازدید کردند.

تعطیلی ده روزه مدارس کاشان صحت ندارد

مقنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعطیلی ۱۰ روزه مدارس کاشان صحت ندارد، اظهار داشت: خبر منتشر شده در بعضی از رسانه ها مبنی بر تعطیلی مدارس این شهرستان برای شرکت دانش آموزان در حماسه جهانی اربعین صحت ندارد و مدارس همانند سابق مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند.

وی با اشاره به بخشنامه صادره از وزارت آموزش و پرورش برای تسهیل حضور فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم اربعین حسینی افزود: مدارس سطح شهرستان نیز به منظور گرامی داشت اربعین حسینی مراسم های گوناگونی را با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و تبیین قیام امام حسین(ع) برای دانش آموزان اجرا می کنند.

کد خبر 4748327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha