۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۵

زنان عضو شوراهای شهر فارس دغدغه هایشان را با استاندار مطرح کردند

زنان عضو شوراهای شهر فارس دغدغه هایشان را با استاندار  مطرح کردند

شیراز_ جمعی از زنان اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان فارس با استاندار فارس دیدار کرده و از دغدغه های بانوان در شوراهای شهر استان گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خرمی رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به پارلمان های محلی شده و سعی شده تا نقش تاثیر گذارتری در جامعه های محلی داشته باشند البته ارتباطی که با استانداری فارس طی چند سال اخیر برقرار شده مبین همین موضوع است. 

وی معتقد است: حضور بانوان می تواند تحویلی در جامعه اسلامی ایجاد کنند. 

خرمی در خصوص جمعیت زنان عضو شوراهای اسلامی شهر ها بیان کرد: ٣٧ نفر از اعضای ١١٠ نفری شورای اسلامی شهر های استان  را بانوان تشکیل داده اند و در تلاش هستند تا نقش موثرتری در جامعه های محلی داشته باشند . 

او در پایان متذکر شد: ایجاد تعامل با استانداری فارس و توجه به شوراهای اسلامی عاملی است که می تواند شرایط بهتری را در جامعه نسبت به قبل ایجاد کند. 

معصومه دستغیب مدیرکل أمور زنان و خانواده استانداری فارس گفت:زنان در حوزه زیرساخت های شهری تاثیر گذار هستند و توانسته اند در تمامی معضل های اجتماعی جامعه های محلی خود نقش ویژه ای داشته باشند. 

دستغیب  در ادامه تاکید کرد: زنان عضو شوراهای اسلامی شهرهای استان فارس بیشتر از آقایان مورد توجه در جامعه اند  و از آنان انتظارات بیشتری نسبت به آقایان وجود دارد .

وی در بیان دغدغه های زنان تاکید کرد: حوزه های فرهنگ، اجتماعی و مشکلات خانواده از جمله موضوعاتی است که  زنان در آن دغدغه مند هستند. 

عبدالرزاق موسوی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه گفت: استاندار فارس توجه ویژه ای به موضوع شوراها دارد. 

موسوی تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر دغدغه مند هستند و به علت اینکه نماینده مردم در شوراها هستند انتظارات زیادی از این افراد وجود دارد.

از جمله دغدغه های که زنان اعضای شوراهای اسلامی شهر های استان داشتند تحقق وعده های دولت در شهرستان ها ، استفاده از ظرفیت زنان در پست های مدیریتی و تکمیل زیرساخت های ورزشی مخصوص بانوان و... می توان اشاره کرد.

کد خبر 4748963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha