۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۲

فرماندار قرچک:

پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم

پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم

تهران- فرماندار قرچک گفت: پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی عصر پنج شنبه در نشست با سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کل کشور با بیان اینکه پیگیر رفع مشکلات اشتغال و مسکن مددجویان قرچک هستیم اظهار داشت: هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی قشری است که زمینه فعالیت را دارند اما به تنهایی امکان کار کردن برایشان مهیا نیست.

وی با بیان اینکه باید فرصت و زمینه برای خوداتکایی افراد ایجاد شود، افزود: یکی از مؤلفه های خوداتکایی ایجاد اشتغال است که در واقع مشکل اصلی در کشور هم می باشد و به تبع آن جامعه هدف کمیته امداد آسیب پذیرتر و دچار مشکلات بیشتری در این حوزه هستند.

خطیبی بعد از اشتغال توجه به مسکن مددجویان را مهم دانست و در این دیدار از رئیس کمیته امداد برای سفر به شهرستان قرچک و دیدار با مددجویان قرچک دعوت به عمل آورد.

فرماندار قرچک به منظور اشتغالزایی برای مددجویان و اختصاص تسهیلات بیشتر برای خودکفایی این قشر موارد لازم را مطرح کرد و با طرح موضوع مسکن مددجویان و اعتبارات مربوطه، خواستار حمایت بیشتر از این قشر در شهرستان قرچک شد.

گفتنی است که در پایان رئیس کمیته امداد نیز با تقدیر از پیگیری درخواست‌های نیازمندان در راستای محرومیت‌زدایی و عدالت‌گستری، قول مساعد داد دستورات لازم را برای موارد مطرح شده صادر کند

کد خبر 4749691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha