۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵

فرماندار پیشوا:

برپایی موکب پیشوا در عراق نتیجه همیاری و تلاش مردم و مسئولین است

برپایی موکب پیشوا در عراق نتیجه همیاری و تلاش مردم و مسئولین است

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: برپایی موکب پیشوا برای اولین بار در مسیر نجف به کربلا نتیجه همیاری و تلاش مردم و مسئولین است.

حسین عباسی در حاشیه برگزاری مراسم اربعین حسینی در شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه اربعین موضوعی است که برگرفته از ایمان و باور ماست و یک مسئله قلبی و فراتر از دستورالعمل های اداری است اظهار داشت: با یاری خداوند و اراده و تلاش مردم مومن و خداجو و هم افزایی و وحدت رویه همه مسئولیت پیشوا امروز شاهدبرگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی در این شهرستان هستیم.

عباسی با بیان اینکه شهرستان پیشوا مدفن حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع)، برادر بلاتنی امام رضا(ع) است گفت: این شهرستان با توجه به موقعیت مذهبی که دارد مراسم اربعین و همه اهل بیت با حضور خودجوش و برخاسته از عشق و ارادت مردم، برپا می شود و شاهد هستیم که زیباترین صحنه‌ها را خلق و به منصه ظهور می گذارند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه های اداری شهرستان پیشوا به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر، بخشداری ها، دهیاری ها، اتاق اصناف، اداره صمت و جهاد کشاورزی باید در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حسینی احساس مسئولیت کرده و تلاش با کردند افزود: خداوند را شاکریم که اربعین امسال، موکب حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا در عمود ۲۰۴ در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی برپا شد که  برپایی موکب پیشوا برای اولین بار نتیجه همیاری و تلاش مردم و مسئولین است.

فرماندار پیشوا عنوان داشت: ارزش و اهمیت اربعین حسینی از هیچ کسی پوشیده نیست و هرچه در جهت باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنیم، باز هم نتوانسته ایم دین خود را آنگونه که باید، نسبت به حضرت سیدالشهدا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ادا کنیم.

کد خبر 4750414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha