۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰

فرماندار بهارستان تاکید کرد؛

لزوم ایجاد زیرساخت های اورژانس اجتماعی در بهارستان

لزوم ایجاد زیرساخت های اورژانس اجتماعی در بهارستان

بهارستان- فرماندار بهارستان بر لزوم ایجاد زیرساخت های اورژانس اجتماعی در بهارستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خانجانی صبح یکشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده که با حضور ثریا شارقی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران و شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران برگزار شد با اشاره به ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیتی بالا در شهرستان بهارستان اقدامات پیشگیرانه برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی بر لزوم ایجاد زیرساخت های اورژانس اجتماعی در شهرستان بهارستان تاکید کرد و ادامه داد: شناسایی کانون ها و مناطق آسیب‌زای اجتماعی از اهدافی است که اورژانس اجتماعی دنبال می‌کند و این مرکز با اطلاعات ارزشمندی که در اختیار دارد بستر مناسبی برای رصد آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

فرماندار بهارستان تاکید کرد: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی فراهم کردن زیرساخت های اورژانس اجتماعی در شهرستان بهارستان باید به طور جدی پیگیری شود.

در پایان مقرر شد موضوع کارشناسی ایجاد اورژانس اجتماعی در این شهرستان در جلسه با حضور سازمان بهزیستی و مدیریت استان بررسی و در جلسه ای با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور تعیین تکلیف و احداث شود.

کد خبر 4750999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha