۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۸

سرمربی تیم ملی هندبال:

هدفمان راهیابی به جمع چهارتیم اصلی است

هدفمان راهیابی به جمع چهارتیم اصلی است

سرمربی تیم ملی هندبال ایران پیش از بازی برابر بحرین در چارچوب رقابت های انتخابی المپیک ، گفت : هدفمان راهیابی به جمع چهارتیم اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم ملی هندبال کشورمان عصر امروز یکشنبه ۲۸ مهرماه در دومین دیدار خود در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به مصاف تیم بحرین خواهد رفت.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال ایران پیرامون برد شیرین تیم برابر کره جنوبی و وضعیت تیم قبل از این بازی گفت: اولین بازی خود را مقابل تیم کره جنوبی انجام دادیم و خدا را شکر علی رقم بازی بسیار سختی که مقابل این تیم داشتیم به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد :تیم کره جنوبی تیم با تجربه ای بود. این تیم در مسابقات جهانی دوره قبل در سال ۲۰۱۹ دانمارک حضور داشت البته تیم ما هم چندین بازیکن لژیونر خود را که در لیگ های خارجی حضور دارند را در اختیار نداشت و با ترکیب جوان و مابقی بازیکنان لژیونر در میدان حاضر شد و خدا را شکر که یک بازی خوب مقابل کره جنوبی انجام دادیم و توانستیم برتری خود را تا پایان بازی حفظ کنیم و پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم ملی هندبال بیان داشت : امیدوارم در بازی امروز با تلاش بازیکنان و با تمام توان مقابل تیم بحرین که عنوان دار مقام دوم آسیا هم هست قرار بگیریم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی درباره بازی با تیم کویت هم گفت : همین طور امیدوارم در سومین دیدار خود برابر تیم کویت که پس از سالها تعلیق دوباره به مسابقات آمده است نتایج خوبی را کسب کنیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا را پیدا کنیم.

حبیبی تاکید کرد: اولین هدف ما راهیابی به جمع چهار تیم مسابقات است و بعد از آن باید به فکر بازیهای مرحله دوم رقابت ها باشیم.

تیم ملی هندبال کشورمان امروز یکشنبه و از ساعت ۱۸:۳۰ در دومین دیدارش به مصاف بحرین می‌رود.

کد خبر 4751264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha