۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۴

رییس سازمان صمت مینودشت تاکید کرد:

لزوم ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی در جامعه

لزوم ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی در جامعه

مینودشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مینودشت گفت: باید در راستای حمایت از تولید داخل فرهنگ سازی کنیم و نخستین قدم آن استفاده از کالای داخلی به جای محصولات خارجی است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، علی تجری اظهار کرد: باید در راستای حمایت از تولید داخل فرهنگ سازی کنیم و از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و راه اندازی کانال های آموزشی این کار را انجام دهیم.

تجری ضمن تاکید به حمایت از تولید داخل افزود: در این فرهنگ سازی در درجه اول واحدهای صنفی نباید کالای خارجی که مشابه داخلی آن در کشور تولید و عرضه می شود را تهیه و توزیع کنند و اینکه مصرف کنندگان هم در راستای حمایت از تولیدات داخلی، کالای خارجی که مشابه داخلی وجود دارد را خریداری نکنند تا باعث رونق واحد های تولیدی داخل، ایجاد اشتغال جوانان و افزایش ثروت ملی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین تخلف از سوی واحدهای صنفی فاقد مجوز (بدون پروانه کسب و منقضی شده) صورت می پذیرد، انتظار می رود اتحادیه های مربوطه و اتاق اصناف با همکاری واحد نظارت بر اماکن انتظامی نسبت به اجرای ماده ۲۷ قانون نظام صنفی (پلمب) اقدام کنند تا شاهد عرضه اقلام قاچاق در بازار نباشیم.

کد خبر 4751593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha