۳۰ مهر ۱۳۹۸، ۹:۲۲

حبیبی در گفتگو با مهر:

کسب پیروزی در هفته دوم لیگ اهمیت فراوانی برای ما دارد

کسب پیروزی در هفته دوم لیگ اهمیت فراوانی برای ما دارد

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد معتقد است کسب پیروزی در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد اهمیت فراوانی برای آنها دارد.

هادی حبیبی که با تیم کشتی دانشگاه آزاد نخستین هفته از رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد را با پیروزی برابر تیم «تا ثبت جهانی توس» پشت سر گذاشت در آستانه هفته دوم این رقابتها به خبرنگار مهر گفت: ما در دومین مصاف در لیگ برتر باید امروز در ساری به دیدار تیم رعد پدافند این شهر برویم. این مسابقه اهمیت و حساسیت بالایی برای ما دارد و باید به نحو احسن در میدان ظاهر شویم تا با پیروزی به تهران بازگردیم.

وی تصریح کرد: اهمیت این دیدار برای ما تا حدی است که حتما با کشتی گیران خارجی خودمان به ساری خواهیم رفت تا با کسب حداکثر امتیاز از این دیدار خارج شویم. تیم حریف نیز تیم خوب و باانگیزه ای است و مطمئنا آنها هم قصد دارند صاحب یک پیروزی خانگی شوند.

حبیبی در ادامه گفت: ما با کسب دومین پیروزی در لیگ برتر کشتی آزاد می توانیم با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری به دیدارهای بعدی فکر کنیم. طبیعتا باید همین روند را تا رسیدن به هدف اصلی خودمان در لیگ برتر حفظ کنیم که البته تیم ما هم از ابتدا با همین هدف و برنامه تشکیل شد و اقدام به جذب کشتی گیران مورد نظر کرد.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در پایان ادامه داد: گروه سختی داریم و باید به هر شکل ممکن در هفته های ابتدایی لیگ به آنچه که پیش بینی کردیم دست یابیم. خوشبختانه بچه های ما به خوبی به این موضوع واقف هستند و با روحیه و انگیزه بالایی به کسب دومین پیروزی در لیگ می اندیشند.

 به گزارش خبرنگار مهر، دیدار حساس تیم های رعد پدافند ساری و دانشگاه آزاد اسلامی که از کشتی‌گیران مطرح داخلی و خارجی بهره می برند ساعت ۱۷ امروز (سه شنبه) در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می شود. این دو تیم در هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد توانستند تیم های هیأت کشتی خرم آباد و «تا ثبت جهانی توس» را شکست دهند.

کد خبر 4752136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha