۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۵

امسال؛

طرح توانمندسازی زنان در ۳ شهر آذربایجان غربی اجرا می شود

طرح توانمندسازی زنان در ۳ شهر آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه – مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه های غیررسمی در سه شهر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا علیلو عصر دوشنبه در جلسه بررسی روند اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استان اظهارداشت:این طرح در سکونت گاههای غیررسمی در سه شهرستان خوی، مهاباد و ارومیه اجرا می شود افزود: راهبری شغلی بعنوان نقشه راه و حلقه مفقوده  توانمندسازی زنان با تمرکز بر توسعه فردی، مالی، هدایت و راهبری مددجویان است.

وی ادامه داد: این طرح با تمرکز بر حذف موازی کاریها و فعالیتهای جزیره ای وانسجام بخشی به طرح های اجرایی توانمندسازی زنان سرپرست خانوارتوسط دستگاه ها می تواند به عنوان الگوی موفق در دست یابی به اهداف مشترک درمبحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار باشد.

 علیلو با تاکید بر اینکه لازم است با حساس سازی موضوع و نظارت های مستمر نسبت به اجرای بهتر طرح اقدام شود گفت: موضوع اشتغال و توجه به شاخص های آن، اشتغال جوامع آسیب پذیر روستایی و شهری از سیاست ها و برنامه های دولت است که در این زمینه آذربایجان غربی به عنوان یکی از استانهای پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

بررسی راهکارهای ارتقاء کیفی اجرای طرح و جلب رضایت حداکثری بانوان و انطباق رشته های شغلی مورد آموزش با نیاز بازار از جمله مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.

کد خبر 4752689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha