۱ آبان ۱۳۹۸، ۹:۴۴

ملی پوشان فوتسال گلایه دارند؛

شمس: ترکمنستان و قرقیزستان با اختلاف به تیم ایران نمی‌بازند

شمس: ترکمنستان و قرقیزستان با اختلاف به تیم ایران نمی‌بازند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید بازیکنان تیم ملی از عدم دریافت پاداش‌های خود گلایه دارند.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا و همگروهی ایران با ترکمنستان و قرقیزستان گفت: حدود یک ماه پیش برای تدریس کلاس «سطح دو» مربیگری فوتسال در ترکمنستان بودم. این کشور یک مربی کُروات به خدمت گرفته است و تیم خوبی را در اختیار دارد که پیشرفت زیادی داشته است؛ مثل بقیه کشورهای آسیایی.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ادامه داد: هرچند در مرحله مقدماتی هستیم و صعود تیم ایران به مرحله نهایی قطعی است ولی تمام تیم ها آماده هستند. به نظرم نه ترکمنستان و نه قرقیزستان با اختلاف زیاد به تیم ایران نمی بازند. البته این دو بازی می تواند در حکم دو دیدار تدارکاتی خوب برای تیم ملی باشد بخصوص اینکه هشت بازیکن تیم ملی می خواهند برای اولین بار در دیدار رسمی به میدان بروند و دعوت آنها حرکت خوبی بود.

شمس یادآور شد: ترکمنستان در لیگ فوتسالش هم سرمایه گذاری کرده است و می خواهد مثل قرقیزستان بازیکنان ایرانی را به خدمت بگیرد. چون این کشور به مشهد نزدیک است احتمالا چند بازیکن از مشهد به لیگشان اضافه کنند.

وی در ادامه درباره حضورش در تمرین تیم ملی فوتسال پیش از سفر به ارومیه، اظهار کرد: به دعوت آقای ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) به تمرین این تیم رفتم و دقایقی با بازیکنان صحبت کردم. به ملی پوشان گفتم هوشیار باشید که بعد از ناکامی تیم ملی فوتبال ساحلی و حتی فوتبال، این سرنوشت برای فوتسال تکرار نشود. باید هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم. البته بازیکنان همانند سابق از عدم دریافت پاداش های خود بعد از قهرمانی در آسیا و سومی در جام جهانی گلایه داشتند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال افزود: بر ما پوشیده است که چرا فدراسیون پاداش ریالی برد تیم ملی فوتبال مقابل کامبوج را پرداخت می کند ولی پاداش ریالی فوتسال بعد از گذشت چند سال پرداخت نمی شود. فدراسیون فوتبال در آستانه جام ملت های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را هم دارد، باید فکری کند و نگذارد بازیکنان «دل چرکین» از کشور خارج شوند. تیم ملی اگر در جام ملت های ۲۰۲۰ هم قهرمان شود، پاداش روی پاداش می آید و پرداخت آن برای فدراسیون سخت تر می شود.

کد خبر 4753804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha