۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۴۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس:

۴ میلیارد تومان به ورزش های توپی فارس پرداخت شد

۴ میلیارد تومان به ورزش های توپی فارس پرداخت شد

شیراز_ مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: بیش از ۴ میلیارد تومان تسهیلات به ورزش های توپی استان پرداخت شد و سهم فوتبال استان بیش از ۲ میلیارد تومان است. 

به گزارش خبرنگار مهر، حیدرعلی کامیاب چهار شنبه در صحن علنی شورای شهر بیان کرد: ساخت زیرساخت های ورزشی در فارس پس از سال ٩۴ به گونه ای بوده است بیش از یک میلیون و ۵٠٠ هزار مترمربع زیرساخت ورزشی ساخته شده است که این میزان بیش از تاریخ ورزش استان است. 

کامیاب در خصوص ساخت سالن ورزشی در شمال غرب شیراز اظهار کرد: سال گذشته در شهرک گلستان و در جهت ساخت سالن شمال غرب شیراز زمینی تغییر کاربری داده شد و سوله های ورزشی در این زمین اکنون در حال نصب است. 

وی افزود: سالانه ١٠٠ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده جذب اعتبارات مالی داریم که این اعتبارات در شهرستان ها مورد استفاده قرار گرفته و نسبت به احداث زیرساخت های ورزشی در شهرستان ها اقدام شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان متذکر شد: بیش از ۳ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده برای مجموعه ورزشی بانوان در نظر گرفته شده اما شورای شهر با وضعیت زمین این طرح موافقیت نکرده است.

وی معتقد است زیرساخت های ورزشی شیراز با مشکل مواجه است و  عنوان کرد: در شیراز نتوانسته ایم زیرساخت های لازم ورزشی را ایجاد کنیم عدم وجود زمین مناسب و در بخش دولتی نیز نبود بودجه های ورزشی از جمله مشکلات شیراز است. 

کد خبر 4754563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha