۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰

رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت خبر داد

بیشترین تماس با سامانه ۱۶۶۶ درباره مشکلات ارجاعی به دفاتر پیشخوان

بیشترین تماس با سامانه ۱۶۶۶ درباره مشکلات ارجاعی به دفاتر پیشخوان

زنجان-رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت گفت: بیشترین تماس های این سامانه، مربوط به مشکلات ارجاعی به دفاتر پیشخوان دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مهراندیش روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در زنجان در محل بیمه سلامت استان زنجان، با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت گفت: با راه‌اندازی مرکز تماس ۱۶۶۶، میزان رضایت مردم و بیمه‌شدگان از سازمان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بررسی‌ها و نظرسنجی‌های ماهانه‌ دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان نشان می‌دهد که اغلب تماس‌گیرندگان از پیگیری و پاسخ‌گویی این سامانه به مشکلات و سؤالات آنان راضی هستند.

 رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه در همه سازمان های خدمات رسان اصل مهم مرز گفتمان واحد و انتقال مشکلات مردم به مدیران امری مهم  محسوب می شود، گفت: هدف از راه اندازی چنین سامانه هایی ایجاد درگاه واحد و یکپارچه اطلاع رسانی ۲ طرفه بین مردم و بیمه شدگان و انتفال مشکلات بیمه شدگان به مدیران ارشد است.

مهراندایش افزود: موضوعات این سامانه صرفا در قالب شکایات نیست، بلکه نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات را نیز دربر می گیرد و در واقع این سازمان به سمت ارائه الکترونیکی خدمات پیش می رود.

رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه رفع مشکل یک بیمه شده می تواند به سایر بیمه شدگان نیز تسری پیدا کند، گفت: سامانه مرکز ۱۶۶۶ بیمه سلامت در تمامی دفاتر پیشخوان و کانال های مختلف اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهد.

مهراندیش افزود: انتظار بر ثبت حجم زیادی از تماس ها نیست به دلیل آنکه عموم مردم با قوانین بیمه‌گر و خدمات ارائه شده آشنا هستند و وقتی فرآیند جدیدی در سازمان تعریف و یا تغییری ایجاد می شود با سامانه مربوطه تماس می گیرند.

رئیس مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت  با بیان اینکه  مهمترین سرویس ارائه شده در سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت مربوط به استحقاق سنجی  است، گفت: بیشترین تماسها با سامانه، مربوط به مشکلات ارجاعی به دفاتر پیشخوان دولتی است.

کد خبر 4759338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha