۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری:

استکبار ستیزی جوانان با شناخت استکبار جهانی بیشتر خواهد شد

استکبار ستیزی جوانان با شناخت استکبار جهانی بیشتر خواهد شد

ری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری گفت: استکبار ستیزی جوانان با شناخت استکبار جهانی بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی کنگرلو در گفتگو با خبرنگار مهر، با مهم خواندن برگزاری مراسم ۱۳ آبان از اقشار مختلف مردم به‌ ویژه هیئات مذهبی،مداحان،مبلغین و مبلغات دعوت کرد که در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز دوشنبه از ساعت ۹:۳۰ از مقابل کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام به سمت میدان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌گردد شرکت کنند.

کنگرلو اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص و استثنایی و حساسیت مقطع کنونی ناشی از تشدید سیاست های خصمانه نظام سلطه علیه محور مقاومت و نظام مقدس اسلامی، ضرورت دارد شاهد حضور پر رنگ تمامی اقشار و سنین جمعیتی مردم شریف و فهیم وفادار به آرمان‌های احیاگر اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، حضرت امام روح الله(ره) و صدها هزار شهید گلگون‌کفن و اعلام نفرت و انزجار عمومی از جنایات و منش استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار و صهیونیست پلید باشیم.

وی افزود: ۱۳ آبان به‌ دلیل چند مناسبت مهم روز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار نام‌گذاری شد و روز ملی مهمی به‌شمار می‌رود، چراکه از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار و مستکبران است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری خاطرنشان کرد: این روز باید هر سال با آگاهی و شناخت و بصیرت بیشتری برگزار شود و همه مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، احساس تکلیف کنند.

کنگرلو با تبریک روز دانش آموز افزود: قطعا دانش آموزان با شناخت بیشتر از آمریکا که مظهر استکبار جهانی می باشد در پیمودن راه امام وشهدا و استکبار ستیزی شاهد افول سیاست های جهانخواری استکبار خواهند بود.
 

کد خبر 4761573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha