پارلمان سوریه در صد و دومین سالروز صدور اعلامیه بالفور:

آنچه امروز در سوریه و منطقه رخ می دهد دنباله اعلامیه بالفور است

آنچه امروز در سوریه و منطقه رخ می دهد دنباله اعلامیه بالفور است

پارلمان سوریه با صدور بیانیه ای در صدو دومین سالروز صدور اعلامیه شوم بالفور اعلام کرد: آنچه امروز در سوریه و منطقه رخ می دهد دنباله اعلامیه شوم بالفور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، پارلمان سوریه با صدور بیانیه ای به مناسبت صد و دومین سالروز اعلامیه بالفور اعلام کرد: این وعده روزی سیاه درتاریخ ملت فلسطین و امت عربی و در تاریخ بشریت و ضربه ای به عدالت و مشروعیت بین المللی است زیرا به مثابه تعدی به حقوق ملت فلسطین است که از هزاران سال قبل در سرزمین فلسطین بوده است.

در این بیانیه آمده است: اقدامات خصمانه و نژادپرستانه و تروریستی رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین با هدف نابودی مقاومت ملت فلسطین و نابودی موجودیت و تعدی به مقدسات اسلامی و مسیحی است و تلاشی مذبوحانه برای منزوی کردن فلسطینی ها و دیکته های سیاست های ظالمانه علیه آنهاست.

پارلمان سوریه بیان کرد: آنچه امروز در سوریه و منطقه رخ می دهد دنباله اعلامیه شوم بالفور است. سوریه حامی حقوق اعراب و فلسطینی ها باقی خواهد ماند و موضوع فلسطین را اساسی می داند و ارتش سوریه صخره ای استوار برای درهم شکستن توطئه ها خواهد بود. آنچه آمریکا و متحدانش در حمایت از تروریسم و حمایت مالی آن انجام می دهند تلاشی مذبوحانه برای تغییر مواضع اصولی سوریه در قبال آرمان فلسطین است.

کد خبر 4762263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha