۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۰۱

سرمربی تیم فوتبال امید بانوان:

درباره مارال ترکمان تصمیم می‌گیریم

 درباره مارال ترکمان تصمیم می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان گفت: با توجه به همزمانی اردوی فوتسال و فوتبال نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در خصوص مارال ترکمان تصمیم می گیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم آزمون به سایت فدراسیون فوتبال، گفت: مارال ترکمان بازیکن تیم ملی فوتبال از رده نوجوانان جوانان سال هاست که در مقاطع مختلف مسابقات رسمی آسیایی شرکت کرده و تجربه خوبی را در فوتبال به دست آورده است.

وی ادامه داد: ترکمان در نیم فصل اول  امسال به عنوان بازیکن تیم فوتسال در تیم سایپا تهران بازی کرده و برای اولین بار به اردوی انتخابی فوتسال دعوت شده است. قبل از دعوت بازیکنان با وی برای حضور در اردو تماس گرفتیم و این بازیکن نیز اعلام آمادگی کرد. ضمن اینکه اعلام نمود با خانوادم صحبت می کنم. بعدا متوجه شدیم که خانم شهناز یاری هم ایشان را به اردوی انتخابی فوتسال دعوت کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید بانوان تصریح کرد: در عین حال با توجه به نزدیکی مسابقات کافا و اهمیت موضوع و اینکه این بازیکن سالهاست که عضو تیم ملی فوتبال بوده است، نشستی را به همراه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار می کنیم و در مورد آینده این بازیکن بهترین تصمیم  را خواهیم گرفت تا لطمه ای به پیشرفت و استعداد این بازیکن خوب و برجسته نخورد.

وی در پایان گفت: در هر صورت بازیکنانی که از رده های سنی آموزش می بینند بسیار فنی و با تجربه بالای بین المللی هستند و سرمایه های ایران محسوب می شوند و هر جا بتوانند  باید به تیم ملی کشورمان کمک کنند.

کد خبر 4763478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha