۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۹:۰۲

مسئول پیگیری های حوزه مشاوره کارگری وزیر صنعت:

رفع مشکلات جامعه کارگری به رونق تولید کمک می کند

رفع مشکلات جامعه کارگری به رونق تولید کمک می کند

قزوین- مسئول پیگیری های حوزه مشاوره کارگری وزیر صنعت گفت: رفع مشکلات جامعه کارگری کمک به کارفرمایان و رونق تولید در شرایط جنگ اقتصادی است که آن را با جدیت دنبال می کنیم.

مجید پاهنگ در گفتگو با خبرنگار مهر، در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است باید از همه ظرفیت ها برای حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استفاده کنیم.

وی بیان کرد: حمایت از صنعتگران در واقع حمایت از کارگران است و در این شرایط که در حوزه اقتصاد دچار آسیب هستیم باید از همه ظرفیت هایخود استفاده کنیم تا بر مشکلات غلبه کنیم.

پاهنگ تصریح کرد: اگر نتوانیم از تولید و کارگران حمایت کنیم باید شاهد تعطیلی واحدهای بیشتری باشیم لذا مهمترین رسالت ما شناسایی مشکلات و کمک به حل آنهاست.  

مسئول پیگیری های حوزه مشاوره کارگری وزیر صنعت یادآورشد: امروز در جنگ اقتصادی باید شرایط را درک کرده و خودمان مانع تولید نباشیم و تلاش کنیم تسهیل گر امور باشیم.

وی تصریح کرد: در این جنگ اقتصادی در بخش های مختلف با بیکاری مواجهیم که باید اشتغال بیشتری ایجاد کنیم و کنار هم باشیم و کمک کنیم بیکاری کمتر شود.

پاهنگ گفت: بخش صنعت امروز نیز می تواند در اشتغال نقش آفرین باشد لذا باید مشکلات واحدهای تعطیل شده و نیمه تعطیل را مورد بررسی قرار داده و برای استفاده از همه ظرفیت واحدهای برای کارآفرینی و اشتغال استفاده کنیم.  

وی اظهارداشت: تامین مواد اولیه و حضور در بازارهای بین المللی با افزایش صادرات از کارهایی است که می تواند از مشکلات بکاهد و ما هم در حمایت از این بخش آمادگی کامل داریم.

پاهنگ بیان کرد: امروز تحریم ها موجب شده تا محصولات ما در بازارهای بین المللی حضور کم رنگی داشته باشد که در این عرصه نیز باید بتوانیم تلاش خود را بیشتر کنیم.

استان قزوین جایگاه صنعتی خوبی دارد

وی با اشاره به ظرفیت های استان قزوین در بخش صنعت یادآورشد: قزوین از صنعتی ترین استانهای کشور است و با داشتن شرکت های تولیدی شاخص  می تواند قطب صنعتی آسیا شود لذا حمایت از صنعتگرانی این منطقه باید جدی تر باشد تا بتواند نقش خود را در اقتصاد کشور بیشتر ایفا کند.

پاهنگ تصریح کرد: تجمیع صنعتی می تواند به کاهش هزینه ها منجر شده و قدرت رقابت را بالا ببرد که ما نیز کمک خواهیم کرد تا کالاهای صنعتی استان قزوین در بازارهای بیشتری حضور یافته و قدرت رقابت خود را بالا ببرد.

وی اضافه کرد: باید در صنعت حمایت کارگری خود را شفاف و واضح نشان دهیم و کمک کنیم با کمک صنعتگران وضعیت بهتری را برای تولید رقم بزنیم.

کد خبر 4763997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha